Ο Πιερ Λουί Λουμπέ εντάχθηκε στη βρετανική ομάδα για το ΠΠΡ 2022, έχοντας …ταλαιπωρηθεί, το προηγούμενο έτος.
Ξεκίνησε φέτος σε επτά ράλι και εγκατέλειψε μόνο στη Φινλανδία και την Εσθονία -η πρώτη του εγκατάλειψη, μάλιστα, οφειλόταν σε μηχανικό πρόβλημα. Δεν θα αγωνιστεί στην Ιαπωνία την επόμενη εβδομάδα (10 – 13 Νοεμβρίου), που σημαίνει ότι η δουλειά του για φέτος έχει τελειώσει.
Το ερώτημα, τώρα, είναι τι θα γίνει το 2023; Ο επικεφαλής της ομάδας M-Sport, Ρίτς Μίλνερ, επαίνεσε τον νεαρό αρκετές φορές φέτος, αλλά πιστεύει, ότι ένα πλήρες πρόγραμμα, θα πρόσθετε επιπλέον πίεση στους ώμους του, η οποία θα μπορούσε να εμποδίσει την οδηγική εξέλιξη του Κορσικανού.
Ωστόσο, ο ίδιος ο Λουμπέ διαφώνησε με αυτή την άποψη.
«Αν έκανα ολόκληρο το πρωτάθλημα, θα είχα λιγότερη πίεση», υποστήριξε. «Έκανα 7 ράλι φέτος -αυτό σημαίνει ένας αγώνας κάθε δύο μήνες. Όταν είναι έτσι, ξέρεις πως έχεις μόνο μία ευκαιρία κάθε φορά και είναι για πολύ καιρό. Τώρα, νομίζω, ότι αξίζω να μπορώ να σκεφτώ μια μεγαλύτερη σεζόν».
Έχοντας κατακτήσει την πρώτη του νίκη σε ειδική διαδρομή, έδειξε ότι είναι ο ταχύτερος από τους οδηγούς των Ford Puma κατά καιρούς, και η ικανοποίηση του 25χρονου από τη φετινή χρονιά είναι δικαιολογημένη.
Οι καλύτερες επιδόσεις του Λουμπέ ήρθαν στα πιο σκληρά ράλι σε Ιταλία και Ελλάδα, όπου ο νεαρός ήταν και στους δυο αγώνες 4ος στη γενική κατάταξη. Μάλιστα, στην Ελλάδα ήταν μια ανάσα πριν το βάθρο και την 3η θέση, αλλά ένα κλαταρισμένο ελαστικό, του τη στέρησε.
«Εκτός από την Εσθονία, όπου αγγίξαμε έναν βράχο σε ένα πολύ περίπλοκο σημείο, νομίζω ότι κάναμε μια σεζόν επτά αγώνων χωρίς μεγάλα λάθη», είπε. «Για αυτό είμαι περήφανος και χαρούμενος. Το να έρθω, από εκεί, που ήμασταν στο να παλεύουμε και να κερδίζω ειδικές διαδρομές είναι καλό για μένα. Είμαι χαρούμενος, που μπορούμε και είμαστε ανταγωνιστικοί ξανά. Στην Ισπανία χάσαμε ένα λεπτό την Παρασκευή, αλλά μπορέσαμε να δείξουμε σπουδαία πράγματα, συμπεριλαμβανομένης και της Power Stage. Δείξαμε τι μπορούμε να κάνουμε και σε ένα ασφάλτινο ράλι».
Ο Λουμπέ, πραγματικά, φέτος έδειξε, ότι μπορεί να εξελιχθεί σε ένα γρήγορο και σταθερό οδηγό. Το γιατί η M-Sport, δεν τον εμπιστεύεται σε ένα πλήρες πρόγραμμα, είναι απορίας άξιο…