Η Mahindra από την Ινδία φέρνει τον ανταγωνισμό στα φθηνά ηλεκτρικά οχήματα με τα μοντέλα BE 6e και XEV 9e.
Αυτονομία έως 550 χλμ., προηγμένη τεχνολογία και τιμή βάσης περίπου στα 21.200 αυτό.
Αν μέχρι τώρα ο μεγαλύτερος κίνδυνος για τους Ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων, όσον αφορά τον ανταγωνισμό στα ηλεκτρικά οχήματα, προερχόταν κυρίως από την Κίνα, τώρα πρέπει να δούμε προσεκτικά και την Ινδία. Ο λόγος γίνεται εύκολα κατανοητός ανακαλύπτοντας τα νέα μοντέλα που αποκάλυψε η Mahindra.
Ο Ινδός κατασκευαστής παρουσίασε δύο νέα αυτοκίνητα, το BE 6e και το XEV 9e. Πρόκειται για δύο SUV-Coupe αμιγώς ηλεκτρικά με τολμηρό σχεδιασμό και προηγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά, που προορίζονται να φτάσουν στην τοπική αγορά το 2025.
Και τα δύο νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Mahindra έχουν φουτουριστικό σχεδιασμό, με πιο επιθετική στιλιστική προσέγγιση για το BE 6e, το μικρότερο από τα δύο, με περισσότερες γωνίες και εξαιρετικά λεπτούς προβολείς LED, αλλά ακόμα πιο μοντέρνο είναι το μεγαλύτερο XEV 9e.
Τα δύο SUV της Mahindra έχουν το ίδιο μεταξόνιο, μεγέθους 2.775 χλστ., αλλά διαφέρουν ως προς το μήκος: 4.371 χλστ. για το BE 6e και 4.790 χλστ. για το XEV 9e που είναι ελαφρώς μακρύτερο (39 χλστ.) από το Tesla Model Y.
Το πορτμπαγκάζ στο BE 6e έχει χωρητικότητα 455 λίτρων, στα οποία προστίθενται επιπλέον 45 λίτρα στη θήκη κάτω από το μπροστινό καπό.
Στο μεγαλύτερο μοντέλο, το XEV 9e, προσφέρει 665 λίτρα, με 150 λίτρα διαθέσιμα στο μπροστινό μέρος.
Το εσωτερικό ακολουθώντας τη μόδα, αποτελείται μόνο από οθόνες. τρεις οθόνες 12,3 ιντσών (οδηγού,κεντρική, συνοδηγού) ενωμένες , με έμφαση στο Hi-Fi όπου στις πλούσιες εκδόσεις τα ηχεία είναι 16 συνολικά με ηλεκτρικά καθίσματα με μνήμες.
Και τα δύο μοντέλα βασίζονται στη νέα ηλεκτρική αρχιτεκτονική Inglo της Mahindra, με διάταξη κίνησης στους πίσω τροχούς. Η πλατφόρμα διαθέτει ημι-ενεργά αμορτισέρ, πίσω ανάρτηση πέντε συνδέσμων και τεχνολογία brake-by-wire.
Η ισχύς προέρχεται από έναν μόνο ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 231 ίππους ή 286 ίππους ανάλογα με την έκδοση. Οι πιο ισχυρές εκδόσεις «γράφουν» για τα 0-100 σε 6,7-6,8 δευτερόλεπτα.
Mahindra: Iinglo η πλατφόρμα υψηλής τεχνολογίας για τα ηλεκτρικά μοντέλα της
Τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα μια μπαταρία LFP που προσφέρεται σε διπλή χωρητικότητα 59 kWh και 79 kWh. Η έκδοση με την πιο ισχυρή μπαταρία προσφέρει αυτονομία στον κύκλο WLTP έως και 550 χλμ.για το XEV 9e αλλά και για το BE 6e. Συνδέοντάς το σε σταθμό ταχείας φόρτισης 175 kW, η μπαταρία φορτίζεται από 20% σε 80% σε λιγότερο από 20 λεπτά.
Τα δύο ηλεκτρικά οχήματα είναι επίσης εξοπλισμένα με προηγμένο τεχνολογικό εξοπλισμό, ξεκινώντας με την αρχιτεκτονική τεχνητής νοημοσύνης της Mahindra που βασίζεται στην έκτη γενιά GPU Adreno και το τσιπ Qualcomm Snapdragon 8295 περιλαμβάνει επτά αερόσακους, κάμερες επιπέδου Adas 2, κάμερες 360 μοιρών, σύστημα παρακολούθησης τυφλού σημείου και ενημέρωση απομακρυσμένου πάρκινγκ.
Τα δύο νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Mahindra θα μπορούσαν να αναστατώσουν την αγορά των ηλεκτρικών, χάρη σε μια εξαιρετικά ανταγωνιστική τιμή, όπως έχει διαμορφωθεί για την τοπική αγορά. Το Mahindra BE 6e θα κυκλοφορήσει στην Ινδία με τιμή που ισοδυναμεί με περίπου 21.200 ευρώ, ενώ το XEV 9e θα ξεκινά από περίπου 24.500 ευρώ.
Ο «πόλεμος» στα ηλεκτρικά μόλις ξεκίνησε…
Δείτε το βίντεο: