Η τελευταία έκδοση της BMW M3 κυκλοφορεί στην αγορά γύρω στον ενάμιση χρόνο.
Άρα το αυτοκίνητο έχει κυκλοφορήσει αρκετά στους δρόμους της Ευρώπης.
Το αυτοκίνητο φέρει 6κύλινδρο εν σειρά 3λιτρο μοτέρ απόδοσης 510 ίππων .
Όμως ο οίκος Manhart Performance στην πρόκληση αυτή δεν έμεινε με σταυρωμένα χέρια και παρουσιάζει τη δική της ερμηνεία στο power sedan.
Το ονομάζει MH3 GTR, με την ιπποδύναμη να έχει εκτοξευτεί.
Μετά τις «επεμβάσεις» στη μονάδα ελέγχου MHtronik, ο 3λιτρος biturbo κινητήρας στη μύτη της M3 Competition της MH3 GTR από τους 510 ίππους και τα 650 Nm ροπής, η ισχύς ανέβηκε στους 650 ίππους και στα 800 Nm ροπής.
Επιπλέον, τοποθετήθηκε σύστημα εξάτμισης από ανοξείδωτο χάλυβα με υπογραφήManhart για ακόμη πιο άγριο ήχο που καταλήξει Καταλήγει σε τέσσερα μπουριά διαμέτρου 10 εκ.
Για περαιτέρω βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς και, φυσικά, για το χαμήλωμα του αυτοκινήτου, το MH3 GTR φέρει ανάρτηση της KW Suspensions με ελατήρια H&R. Το σύστημα πέδησης παρέμεινε ως έχει αλλά διατίθενται επίσης ατομικές αναβαθμίσεις σύμφωνα με τις απαιτήσεις του κάθε ιδιοκτήτη.
Το αμάξωμα φέρει αεροδυναμικές λεπτομέρειες από ανθρακόνημα ενώ εντυπωσιακός είναι ο διαχύτης.
Υπάρχουν διακοσμητικά που δίνουν το μήνυμα ότι αυτή η BMW είναι διαφορετική
Οι ζάντες είναι 20 ιντσών με ελαστικά 265/30 για μπροστά και 295/30 για πίσω.
Στο εσωτερικό τα βλέμματα καρφώνονται σε δύο υπερελαφριά bucket καθίσματα Podium full carbon της Recaro που αποτελούν από μονά τους μια απολύτως θεαματική καινοτομία.