Ο γερμανικός οίκος Manhart πήρε την «αθώα» Χ5 Μ και μετά από μια σειρά βελτιώσεων, σε όλο το πακέτο, το αποτέλεσμα σε ο,τι αφορά την ιπποδύναμη είναι εντυπωσιακό μεν, στην αισθητική δε, ζήτημα ενός εκάστου.
Ο κινητήρας των 4.4 λίτρων V8 των 625 ίππων με τα 750 Nm ροπής δέχτηκε τις επεμβάσεις στην ηλεκτρονική μονάδα κυρίως με αποτέλεσμα η ισχύς να ανέβει στα 730 άλογα και η ροπή στα 900 Nm. To κιβώτιο παραμένει το ίδιο 8 σχέσεων της ZF με την κίνηση να μεταδίδεται και στους δύο άξονες.
Στις αναρτήσεις τοποθετήθηκαν ελατήρια της H&R μειώνοντας την απόσταση από το έδαφος κατά 30 χλστ. ενώ για τα φρένα υπάρχουν λύσεις αναλόγως τις επιθυμίες του ιδιοκτήτη, όπου στο μενού περιλαμβάνονται κεραμικοί δίσκοι με 6πίστονες δαγκάνες.
Επεμβάσεις και στις εξατμίσεις που για εξαγωγή και για χώρες με όχι τόσο αυστηρές προδιαγραφές μπορεί να είναι χωρίς καταλύτες.
Δεν αλλάζει όμως η εικόνα που γίνεται ορατή στα άκρα όπου οι «μπούκες» είναι τέσσερις διαμέτρου 100 χλστ. η κάθε μία.
Για τις ζάντες οι επιλογές είναι δύο, 22 ή 23 ιντσών σε μαύρο ή μαύρο-χρυσό χρωματισμό.
Εξάλλου μαύρο είναι και το original χρώμα του οίκου Manhart με χρυσές λεπτομέρειες.
Αεροδυναμικές λεπτομέρειες γίνονται ορατές περιμετρικά του αυτοκινήτου, σε προφυλακτήρες, χαμηλά στα πλαϊνά του αυτοκινήτου, στο καπό του κινητήρα που μπορεί να είναι και από ανθρακόνημα.
Στο εσωτερικό η χρήση ανθρακονήματος στο ταμπλό και στην κεντρική κονσόλα κυριαρχεί. Νέα σχεδίαση φέρει το τιμόνι, και νέες δερμάτινες-δίχρωμες επενδύσεις.
Όσο για την τιμή, αυτή γίνεται τετ-α-τετ με τον κάθε ενδιαφερόμενο, όπως επίσης και οι άλλες τιμές, αυτές των επιδόσεων.
Διαβάστε ακόμα