Στο δρόμο προς την αποκάλυψη της MC20 η Maserati αποφάσισε να μας συστήσει τον κινητήρα που θα χρησιμοποιήσει.
Πρόκειται για διπλά υπερτροφοδοτούμενο V6 σύνολο 3.0 λίτρων. Σύμφωνα με τους Ιταλούς, ο κινητήρας που έχει εξελιχθεί στη Μόντενα χρησιμοποιεί τεχνολογία από τη Formula 1. Έτσι, η απόδοσή του φτάνει τους 630 ίππους και τα 730 Nm ροπής. Παράλληλα, η ζυγαριά σταματάει στα 220 κιλά. Η γωνία που σχηματίζεται ανάμεσα στις δύο τριάδες κυλίνδρων βρίσκεται στις 90 μοίρες, ενώ υπάρχει και ξηρό κάρτερ.
Σημαντική καινοτομία αυτού του κινητήρα είναι η ύπαρξη ενός προθάλαμου, πριν από τον βασικό θάλαμο καύσης. Σε αυτόν το μίγμα καυσίμου – αέρα αναφλέγεται πιο εύκολα με τη βοήθεια ενός μπουζί. Ο προθάλαμος επικοινωνεί με τον κυρίως θάλαμο μέσα από ειδικά σχεδιασμένες οπές. Εκεί ένα δεύτερο μπουζί φροντίζει ώστε η καύση να γίνεται όσο πιο σταθερά γίνεται. Σημειωτέον ότι ο Nettuno, όπως είναι η ονομασία του, χρησιμοποιεί τόσο άμεσο, όσο και έμμεσο ψεκασμό.
Σκοπός όλων των παραπάνω ιδιαιτεροτήτων στον τομέα της καύσης είναι η μείωση των ρύπων και η αύξηση της ισχύος. Επιπλέον, με την υιοθέτηση και των δύο τρόπων ψεκασμού του καυσίμου, μειώνεται ο θόρυβος στις χαμηλές στροφές.
Η σχεδίαση του νέου κινητήρα έγινε αποκλειστικά από τη Maserati, στο Engine Hub που αυτή διατηρεί. Στις ίδιες εγκαταστάσεις θα γίνεται και η κατασκευή του. Ο Nettuno αποτελεί το πρώτο σύνολο που κατασκευάζει μόνη της η Maserati τα τελευταία 20 χρόνια. Μέχρι πρόσφατα σχεδόν όλοι οι κινητήρες προέρχονταν από τη Ferrari.
Αρχικά ο Nettuno θα τοποθετείται μόνο στη νέα MC20, όμως στη συνέχεια θα μπει και σε άλλα μοντέλα των Ιταλών. Η παρουσίαση της MC20 θα γίνει στις 9 Σεπτεμβρίου.