Την ένδοξη πορεία της στο μηχανοκίνητο αθλητισμό επιθυμεί να συνεχίσει η Maserati μέσα από τη νέα MC20 GΤ2.
Το αγωνιστικό ντεμπούτο της νέας MC20 GT2 έχει προγραμματιστεί για το 2023 στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της σειράς Fanatec GT2. Στόχος της είναι να συνεχίσει τις σπουδαίες νίκες που είχε καταφέρει η MC12 στα GT Πρωταθλήματα της FIA, από το 2004 έως το 2010. Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε ότι η MC12 έχει κερδίσει τρεις φορές, το 2005, το 2006 και το 2008, στις 24 Ώρες του Σπα.
Σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία που έχει για έμβλημα την τρίαινα του Θεού Ποσειδώνα η νέα αγωνιστική MC20 GΤ2 βασίζεται στην «πολιτική» MC20, από την οποία έχει κληρονομήσει τον V6 twin-turbo 3.0 λίτρων κινητήρα Nettuno, απόδοσης 630 ίππων, με τεχνολογία ΜΤC (Maserati Twin Combustion). Συνεργάζεται με σειριακό 6αρι κιβώτιο ταχυτήτων που φέρει και paddles, ενώ μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Το «παρών» δίνει αγωνιστικών προδιαγραφών συμπλέκτης και μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Με την υπογραφή του Maserati Centro Stile η νέα MC20 GΤ2 έχει πλάτος και ύψος 2.020 χλστ. και 1.220 χλστ. αντίστοιχα. Διατηρεί το monocoque της πλαίσιο από ανθρακονήματα και τη διάταξη της ανάρτησης με διπλά ψαλίδια. To αγωνιστικό της bodykit ενισχύει την αεροδυναμική της απόδοση, όπως η ρυθμιζόμενη μεγάλη της αεροτομή και ο πίσω διαχύτης.
Προκειμένου να εναρμονίζεται με τις προδιαγραφές ασφαλείας της FΙΑ η νέα MC20 GΤ2 διαθέτει πυροσβεστήρα, ρεζερβουάρ 120 λίτρων, Lexan μπροστινά και πλαϊνά παράθυρα, roll cage, τροχούς 18 ιντσών με κεντρικά μπουλόνια και σλικ ελαστικά, αγωνιστικών προδιαγραφών φρένα και δαγκάνες, ζώνη ασφαλείας 6 σημείων, πολυλειτουργικό τιμόνι από ανθρακονήματα, ρυθμιζόμενο αγωνιστικό ABS και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, κλιματισμό και ρυθμιζόμενη κολόνα τιμονιού.