Στην αυγή του 2024 η Maserati κάνει φιλόδοξα σχέδια και αποκαλύπτει τα μελλοντικά της ηλεκτρικά μοντέλα.
Η εταιρεία με έμβλημα την τρίαινα του Θεού Ποσειδώνα, μετά τη θετική οικονομική της ανάκαμψη που ξεκίνησε το 2021, θα «βουτήξει» βαθύτερα στην ηλεκτροκίνηση, χωρίς πλέον τα «νερά» αυτά να της είναι αχαρτογράφητα, καθώς έχει ήδη μπει στην πρίζα με τις GranTurismo Folgore και Grecale Folgore, οι οποίες πωλούνται ήδη στην Ιταλία και σε αγορές της Ευρώπης.
Πηγή τεχνογνωσίας για τη μετάβαση στην ηλεκτρική εποχή αποτελεί για τη Maserati η συμμετοχή της στη Formula E από το 2023. Μάλιστα είναι η πρώτη ιταλική εταιρεία που λαμβάνει μέρος στη Formula E, ενώ ο στόχος που έχει θέσει είναι μέχρι το 2030 όλα τα μοντέλα στη γκάμα της να είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητα.
Στο «μονοπάτι» εξηλεκτρισμού της Maserati θα βαδίσει και η επερχόμενη ηλεκτρική GranCabrio Folgore, η οποία θα κάνει πρεμιέρα το 2024, αφού πρώτα μας συστηθεί τροφοδοτούμενη από κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η επόμενη στάση στο «ταξίδι» της ηλεκτροκίνησης θα γίνει το 2025 με την αποκάλυψη της MC20 Folgore, ενώ το 2027 θα ακολουθήσει ένα μεγάλο ηλεκτρικό SUV και το 2028 η επόμενη γενιά της Quattroporte που θα είναι επίσης ηλεκτρική.
Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνει η Maserati στο γεγονός ότι όλα τα υφιστάμενα και μελλοντικά της μοντέλα σχεδιάζονται, αναπτύσσονται και κατασκευάζονται στην ιδιαίτερη πατρίδα της. Η ιστορική έδρα της Maserati βρίσκεται στη Μόντενα, όπου παράγονται οι MC20 και MC20 Cielo, ενώ εκεί θα συναρμολογείται και η ηλεκτρική MC20 Folgore.
Τα μοντέλα της εξάγονται σε ποσοστό 86% σε περισσότερες από 70 χώρες. Στο εργοστάσιο με ιστορία 80 ετών που βρίσκεται στο Viale Ciro Menotti, θα λειτουργήσει το ατελιέ του προγράμματος εξατομίκευσης Fuoriserie, το οποίο θα επιτρέπει στους ιδιοκτήτες των Maserati να προσθέτουν το προσωπικό τους γούστο στα supercars που παραγγέλνουν.