Μετά από αρκετή αναμονή η Maserati αποκάλυψε σήμερα το πρώτο υβριδικό μοντέλο στην ιστορία της.
Όπως ήδη γνωρίζαμε η πρώτη σπίθα της ηλεκτροκίνησης για την ιταλική εταιρεία ήρθε μέσα από την ανανεωμένη Ghibli. Παράλληλα εξηλεκτρισμένο θα είναι και το επερχόμενο νέο σπορ μοντέλο MC20. Στόχος της Maserati είναι να εισέλθει στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης χωρίς να αλλοιωθεί το σπορ DNA της.
Το Centro Stile Maserati έβαλε ορισμένες μπλε πινελιές στη Ghibli που προδίδουν την υβριδική της έκδοση, ενώ εντοπίζονται στους αεραγωγούς των εμπρός φτερών, στις δαγκάνες των φρένων και στον κεραυνό που διαπερνάει το λογότυπο της εταιρείας στην πίσω κολόνα.
Όπως προαναφέραμε η Ghibli εκτός από υβριδική είναι και ανανεωμένη, ενώ αλλαγές εντοπίζουμε στη γρίλια της μάσκας και στα πίσω φωτιστικά σώματα με το εσωτερικό τους μοτίβο να έχει σχήμα μπούμερανκ, εμπνευσμένο από τις 3200 GT και Alfieri Concept.
Στο εσωτερικό τώρα το ίδιο μπλε χρώμα συναντάμε στις ραφές και στα εμβλήματα της Maserati που υπάρχουν στα εμπρός και πίσω προσκέφαλα. Ενσωματώνει ακόμα την τελευταία γενιά του συστήματος πολυμέσων “Maserati Intelligent Assistant”, ενώ η κεντρική οθόνη αφής έχει νέα γραφικά, είναι πιο φιλική στο χρήστη και το μέγεθος της μεγάλωσε από 8,4 σε 10.1 ίντσες.
Παρά τις έντονες φήμες τελικά η Ghibli δεν απέκτησε plug-in υβριδικό σύστημα, αλλά ένα ήπιο υβριδικό σύστημα το οποίο σύμφωνα με τη Maserati βελτιώνει την απόδοση, ενώ ταυτόχρονα μειώνει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων.
Απαρτίζεται από τετρακύλινδρο, turbο, δίλιτρο κινητήρα εσωτερικής καύσης, από ηλεκτρικό σύστημα 48 Volt, από e-Booster και από μπαταρία που αποθηκεύει την ενέργεια που ανακτάται όταν το όχημα επιβραδύνει ή φρενάρει. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη στο πίσω μέρος, ενώ η διάταξη της ωφελεί την βελτιωμένη κατανομή βάρους. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι η υβριδική Ghibli ζυγίζει περίπου 80 κιλά λιγότερο από την πετρελαιοκίνητη.
Με ισχύ 330 ίππων και 450 Nm ροπή, η υβριδική Ghibli μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 5,7 δευτ. και η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 255 χλμ./ώρα. Οι επιβάτες της θα συνεχίσουν να ακούνε τον απολαυστικό ήχο που παράγουν όλες οι Maserati, χάρη στη βελτιστοποιημένη εξάτμιση.
Στα πλάνα της Maserati είναι ο εξηλεκτρισμός ολόκληρης της γκάμας, ενώ τα πρώτα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της θα είναι οι GranTurismo και GranCabrio, οι οποίες αναμένονται το 2021.
Δείτε περισσότερες φωτογραφίες στην ενότητα Galleries.
https://youtu.be/0r1XG5MP7Ns