Η Maserati αποκάλυψε το νέο της αγωνιστικό όχημα την GT2, η οποία βασίζεται στο supercar παραγωγής, την MC20.
Η επίσημη πρεμιέρα της νέας GT2 πραγματοποιήθηκε στο Βέλγιο, στο πλαίσιο των 24 Ωρών στο Σπα. Έχει χρηστεί διάδοχος της ΜC12, η οποία κυριάρχησε στις πίστες από το 2005 έως το 2010. Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε ότι η MC12 έχει κερδίσει τρεις φορές, το 2005, το 2006 και το 2008, στις 24 Ώρες του Σπα.
Με τη νέα GT2 η ιταλική εταιρεία, που έχει για έμβλημα την τρίαινα του Θεού Ποσειδώνα, επιστρέφει δυναμικά στα Πρωταθλήματα GT της FIA. Από την MC20 προέρχεται ο twin-turbo V6 Nettuno κινητήρας, ο οποίος παράγει 630 ίππους και 730 Nm ροπής. Συνεργάζεται με σειριακό 6αρι κιβώτιο ταχυτήτων που φέρει και paddles, ενώ μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς.
Το «παρών» δίνει αγωνιστικών προδιαγραφών συμπλέκτης και μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Με την υπογραφή του Maserati Centro Stile η νέα MC20 GΤ2 έχει πλάτος και ύψος 2.020 χλστ. και 1.220 χλστ. αντίστοιχα. Διατηρεί το monocoque της πλαίσιο από ανθρακονήματα και τη διάταξη της ανάρτησης με διπλά ψαλίδια.
Χρησιμοποιεί το πρόσφατα αναπτυγμένο αγωνιστικό σύστημα διπλών εξατμίσεων, οι οποίες είναι ψηλότερα τοποθετημένες, σε σύγκριση με την MC20. Παρατηρήστε επίσης την τεράστια ρυθμιζόμενη αεροτομή, τον επιβλητικό πίσω διαχύτη, τις εισαγωγές αέρα στην οροφή και στο εμπρός καπό, τα αεροδυναμικά βοηθήματα στον εμπρός προφυλακτήρα.
O εξοπλισμός της Maserati GT2
Προκειμένου να εναρμονίζεται με τις προδιαγραφές ασφαλείας της FΙΑ η νέα GΤ2 διαθέτει πυροσβεστήρα, ρεζερβουάρ 120 λίτρων, Lexan μπροστινά και πλαϊνά παράθυρα, roll cage, τροχούς 18 ιντσών με κεντρικά μπουλόνια και σλικ ελαστικά, αγωνιστικών προδιαγραφών φρένα και δαγκάνες, οθόνη 6,5 ιντσών, ζώνη ασφαλείας 6 σημείων, πολυλειτουργικό τιμόνι από ανθρακονήματα, ρυθμιζόμενο αγωνιστικό ABS και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, κλιματισμό και ρυθμιζόμενη κολόνα τιμονιού.
Στα έξτρα περιλαμβάνεται κάθισμα συνοδηγού, κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών. Το αγωνιστικό ντεμπούτο της νέας MC20 GT2 έχει προγραμματιστεί για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της σειράς Fanatec GT2 πριν ξεκινήσει την πρώτη πλήρη σεζόν το 2024.