Αναμενόμενο… Mετά το 2025, η νέα Levante, μάλλον, θα εγκαταλείψει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Γίνεται λόγος για τρεις ηλεκτρικές μονάδες με ισχύ άνω των 750 ίππων.
Να που και το μέλλον της Maserati διαγράφεται όλο και πιο ηλεκτρικό. Τα αυτοκίνητα με σήμα την τρίαινα, τα επόμενων χρόνια, θα είναι από τα πιο ισχυρά και αποδοτικά EV της αγοράς.
Εκτός από τα ήδη συζητημένα GranTurismo και Grecale, όλα δείχνουν ότι στην πρίζα θα μπει και η δεύτερη γενιά της Levante, με ενδεχόμενο να πει οριστικά αντίο στα θερμικά μοτέρ.
Ο Νταβίντ Γκράσο, Διευθύνων Σύμβουλος της Maserati, δήλωσε ότι το πρόγραμμα εξηλεκτρισμού της μάρκας συνεχίζεται με γοργούς ρυθμούς χάρη και στις σημαντικές συνέργειες που αναπτύχθηκαν με τις άλλες μάρκες στο «γαλαξία» Stellantis.
Δεν είναι τυχαίο ότι το νέο Levante θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Giorgio, που αναπτύχθηκε από την Alfa Romeo και εξακολουθεί να αποτελεί τη βάση. Σύμφωνα με τις πρώτες φήμες, αυτή η ίδια αρχιτεκτονική θα προσαρμοστεί και θα τροποποιηθεί για να φιλοξενήσει τα ηλεκτρικά σύνολα κίνησης της νέας έκδοσης του SUV.
Ωστόσο, η μπαταρία θα είναι εντελώς νέα. Θα κληρονομηθεί από το μελλοντικό Quattroporte Folgore (το οποίο αναμένεται μέχρι το 2025) και θα έχει υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα από αυτή που είναι τοποθετημένη στο GranTurismo και στο Grecale για μεγαλύτερη ισχύ και εμβέλεια.
Οι αντίπαλοι
Η πρόθεση της Maserati είναι να ξεχωρίσει από κοντινούς αντιπάλους όπως η BMW iX, η Mercedes EQS SUV και η Lotus Eletre. Για το λόγο αυτό, περιμένουμε ένα Levante Folgore αποκλειστικά με 4κίνηση, με τρεις ηλεκτροκινητήρες και μέγιστη ισχύ που ξεπερνά ακόμη και τους 760 ίππους.
Πριν το δούμε, όμως, στο δρόμο, θα πρέπει να περιμένουμε. Το ηλεκτρικό SUV θα είναι πιθανότατα το τελευταίο μοντέλο που θα δεχθεί το «σοκ» σε όλη τη γκάμα. Στο ημερολόγιο της μάρκας, το προβάδισμα πρέπει επίσης να δοθεί στα MC20 και GranCabrio μηδενικών εκπομπών.
Επομένως, το Levante θα συνεχίσει να προσφέρεται για κάποια χρόνια με V6, V8 και 4κύλινδρους ήπιους υβριδικούς βενζινοκινητήρες, συνεχίζοντας την καριέρα του ιταλικού premium SUV.
Διαβάστε ακόμα: