Μπορεί να έχουμε μπει στην άνοιξη, ωστόσο το σκληρό πρόγραμμα εξέλιξης της νέας Maserati MC20 δεν της επιτρέπει να χαρεί τον περισσότερο ήλιο και τα ανθισμένα λουλούδια. Αντιθέτως, βρίσκεται σε περιοχές όπου ο χειμώνας εξακολουθεί να δείχνει τα «δόντια» του.
Αυτή την περίοδο λοιπόν η MC20 προπονείται στην πιο απαιτητική πίστα εκπαίδευσης οδήγησης στο χιόνι που υπάρχει στην Ιταλία, την Ghiacciodromo Livigno. Σε ένα κατάλευκο τοπίο η MC20 αποδεικνύει στους μηχανικούς της Maserati τις ικανότητες της σε ακραίες καιρικές συνθήκες.
Το θερμόμετρο δείχνει αρκετούς βαθμούς Κελσίου κάτω από το μηδέν, ενώ το ύψος του χιονιού είναι αρκετά εκατοστά. Στόχος της MC20 είναι να διαπιστώσει πως ανταποκρίνεται το ξύπνημα του θηριώδους κινητήρα όταν επικρατεί παγετός και πως ανταποκρίνονται τα ελαστικά εξαρτήματα της σε αυτές τις συνθήκες.
Παράλληλα είναι μια καλή ευκαιρία να τελειοποιηθεί ο χειρισμός της πάνω σε επιφάνειες εξαιρετικά χαμηλής πρόσφυσης. Επίσης τσεκάρεται το σύστημα κλιματισμού, η μπαταρία, τα φρένα και η ανάρτηση, όταν γύρω της όλα είναι χιονισμένα και παγωμένα.
Maserati Bora: Η άσφαλτος…υγραίνεται σε κάθε της «μπόρα»
Υπενθυμίζουμε ότι ο V6 twin-turbo κινητήρας της MC20 ονομάζεται Nettuno. Είναι ο πρώτος κινητήρας που αναπτύχθηκε αποκλειστικά από τη Maserati, μετά από 20 ολόκληρα χρόνια. Έχει αποσπάσει διεθνές δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, χάρη στην τεχνολογία MTC (Maserati Twin Combustion), η οποία αφορά ένα πρωτοποριακό σύστημα καύσης.
Χωρητικότητας 3.0 λίτρων αποδίδει 630 ίππους και 730 Nm ροπής, ενώ επιτρέπει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 2,9 δευτ. και μέγιστη ταχύτητα 325 χλμ./ώρα. Με το βάρος της MC20 να είναι κάτω από 1.500 κιλά, επιτυγχάνει, την καλύτερη στην κατηγορία της, αναλογία βάρους/ισχύος, με μόλις 2,33 κιλά/ίππο.