Από δοκιμές, σε αγωνιστική δράση και πάλι σε δοκιμές. Αυτό ήταν το πρόγραμμα των τελευταίων δέκα ημερών για τον Τζώρτζη Μαρκογιάννη.
Εντείνει τις προσπάθειές του στο πλαίσιο του πρωταθλήματος της Ιταλικής Formula 4 powered by Abarth.
Μετά από ένα διήμερο τεστ στην πίστα της Μόντσα, o Έλληνας οδηγός συμμετείχε στον έκτο γύρο της σεζόν που έγινε στην ίδια πίστα αλλά εκεί, τα πράγματα δεν κύλησαν βάσει σχεδίου, σε ένα διήμερο γεμάτο πολύτιμα μαθήματα. Με αναποδιές, αντεπιθέσεις, οδήγηση σε στεγνό μα και σε βρεγμένο οδόστρωμα και τον 18χρονο να βλέπει τη σκληρή πλευρά των αγώνων.
Στην πίστα του ιταλικού Βορρά έγιναν μόνο δύο μάχες, αφού αυτή του πρωινού της Κυριακής ματαιώθηκε λόγω κακοκαιρίας. Αμφότεροι, με grid 44 (!) μονοθεσίων, πράγμα που μετέτρεψε το «Ναό της Ταχύτητας» σε πραγματική αρένα. Στον πρώτο αγώνα, ο Μαρκογιάννης παρατάχθηκε στην 29η θέση του grid και παρότι καθυστέρησε να εκκινήσει με αποτέλεσμα να πέσει 40ος, ο αγώνας του περιελάμβανε επική αντεπίθεση. Όμως όχι ιδανικό φινάλε.
«Ο πρώτος αγώνας ξεκίνησε με τον χειρότερο δυνατό τρόπο, καθώς το αυτοκίνητο έμεινε στην εκκίνηση λόγω προβλημάτων με τους αισθητήρες του γκαζιού και υπερθέρμανση των πίσω ελαστικών, τα οποία είχαν κολλήσει στην άσφαλτο. Στην συνέχεια, ήδη από την πρώτη στροφή κατάφερα να καλύψω το κενό που δημιουργήθηκε και είχα σταθερή πρόοδο, προσπερνώντας αντιπάλους μου σε κάθε γύρο, παρά τις εμφανίσεις του αυτοκινήτου ασφαλείας. Μετά την τελευταία επανεκκίνηση του αγώνα, με μόνο έναν γύρο να απομένει για το πέσιμο της καρό σημαίας, είχα φτάσει στην 21η θέση πραγματοποιώντας ένα διπλό, σχεδόν τριπλό προσπέρασμα το οποίο όμως με καθυστέρησε στην έξοδο. Εκεί, η εμπρός αεροτομή ενός συναθλητή μου έσκισε το πίσω ελαστικό μου και ο αγώνας μου ολοκληρώθηκε στην αμμοπαγίδα, ενώ απέμενε μόνο μισός γύρος», είπε ο Τζώρτζης που πήρε κατάταξη ως 35ος.
Στον αγώνα της Κυριακής, εκκίνησε από την 32η θέση και παρά την ανταγωνιστική παρουσία του και σε βρεγμένο οδόστρωμα, πλήρωσε ξανά βαρύ τίμημα για το λάθος ενός συναθλητή του.
Ο οδηγός της CRAM Motorsport περιγράφει: «Ο δεύτερος αγώνας ξεκίνησε θετικά και είχα σταθερή άνοδο, προσπερνώντας αρκετούς οδηγούς παρότι το οδόστρωμα παρέμενε βρεγμένο εκτός αγωνιστικής γραμμής. Ωστόσο, δέκα λεπτά πριν την ολοκλήρωση του αγώνα, ένας οδηγός ξαναμπήκε στην πίστα χωρίς να ελέγξει την αγωνιστική διαδρομή, αναγκάζοντάς με να πατήσω εκτός αγωνιστικής γραμμής, με αποτέλεσμα να χάσω τον έλεγχο του μονοθεσίου μου. Ενώ προσπαθούσα να ανακτήσω τον έλεγχο, με χτύπησε ένας άλλος οδηγός και η επαφή αυτή έσπασε το ψυγείο του κινητήρα, με αποτέλεσμα να τεθώ ξανά εκτός μάχης».
Ήταν ένα δύσκολο διήμερο, από το οποίο ο ταλαντούχος οδηγός θα βγει πιο δυνατός: «Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός διακρίνεται για τους πολλούς αστάθμητους παράγοντες οι οποίοι μπορούν να ανταμείψουν ή να εκμηδενίσουν την προσπάθεια και την ταχύτητα του οδηγού. Το να αφήσεις πίσω τις ατυχίες και να επικεντρωθείς στα θετικά, ώστε να τα βελτιώσεις ακόμα περισσότερο, αποτελεί μεγάλη πρόκληση. Όμως αυτό προσπάθησα να κάνω και νιώθω έτοιμος για την πρόκληση του επόμενου αγώνα. Παρά τις άτυχες στιγμές του αγωνιστικού αυτού τετραημέρου, κρίνοντας από το ρυθμό με τον οποίο προσπερνούσα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα, η ταχύτητά μας ήταν και στους δύο αγώνες ικανοποιητική και ελπίζουμε να έχουμε αντίστοιχη (με λιγότερες ατυχίες) στον τελευταίο γύρο της σεζόν, στο Μουτζέλο».
Αυτός είναι προγραμματισμένος στις 21-23 Οκτωβρίου και καθώς ο Μαρκογιάννης δεν έχει αγωνιστεί στο παρελθόν στην πίστα της Τοσκάνης, έκανε δύο ημέρες δοκιμών ώστε να εξοικειωθεί με αυτή και να ψάξει το ιδανικό set-up για το μονοθέσιο #79!
«Αυτό το διήμερο δοκιμών ήταν αρκετά απαιτητικό, τόσο για εμένα όσο και για την ομάδα, καθώς πρόκειται για μια πίστα στην οποία οδήγησα για πρώτη φορά. Το στήσιμο του αυτοκινήτου αποτέλεσε δύσκολη υπόθεση, καθώς γύρο με τον γύρο προσάρμοζα κι εγώ την οδήγησή μου στις απαιτήσεις αυτής της αγωνιστικής διαδρομής. Ωστόσο, στο τέλος της δεύτερης ημέρας κατορθώσαμε να φτάσουμε σε ένα ανταγωνιστικό επίπεδο από άποψη χρόνου, ενώ οι προσομοιώσεις αγώνα ήταν επίσης ικανοποιητικές. Το Mουτζέλο είναι μία απαιτητική πίστα, με πολλές παρατεταμένες καμπύλες και στροφές υψηλής ταχύτητας, καθώς και μεγάλες υψομετρικές διαφορές. Το να ακολουθήσει κανείς το προπορευόμενο μονοθέσιο είναι ιδιαίτερα δύσκολο, λόγω της απώλειας κάθετης δύναμης. Συνεπώς, το καλό πλασάρισμα στις κατατακτήριες δοκιμές είναι πολύ σημαντικό. Επιπρόσθετα, λόγω της χάραξης και της τραχείας ασφάλτου, η διαχείριση των ελαστικών στους τρεις αγώνες θα αποτελέσει μεγάλη πρόκληση», τόνισε ο Τζώρτζης.