H Mazda έχει φανατικούς οπαδούς που την «ακολουθούν» και παραμένουν πιστοί ως προς τις επιλογές τους.
Ένα μοντέλο που πρεσβεύει τη φιλοσοφία της είναι το Mazda 2 με ήπιο υβριδικό σύστημα.
Κινητήρας 1.500 κ.εκ. ατμοσφαιρικός απόδοσης 90 ίππων με 151 γρ. ροπής που συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο.
Ένας συνδυασμός που δεν κινείται στον αστερισμό των επιδόσεων, αλλά της οικονομίας με το κομπιούτερ ταξιδιού να «γράφει» 6,1 λίτρα/100 χλμ. για τη μέση κατανάλωση.
Να αναφέρουμε για τις επιδόσεις ότι η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 183 χλμ./ώρα, για την επιτάχυνση 0-100 ο χρόνος είναι 9,8 δευτ. και οι εκπομπές ρύπων 107 γρ./χλμ.
Πολύ ωραίο στη χρήση είναι το κιβώτιο, ο επιλογέας δηλαδή, ο οποίος συμβάλει με τη λειτουργία του στη χαλαρή οδήγηση, όπως και το τιμόνι, που για αυτό είναι το ιαπωνικό αυτοκίνητο.
Δε παίζει με τη μόδα της εποχής, τα ψηφιακά καντράν δηλαδή, και έχει μια σχετική οθόνη 8 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό.
Οι λειτουργίες εμφανίζονται μέσω του περιστροφικού διακόπτη στη βάση της κονσόλας μεταξύ των καθισμάτων, που δείχνει εκτός των άλλων και την υβριδική λειτουργία.
Σκληρά πλαστικά αλλά δεν ενοχλούν, καθώς το minimal κατά κάποιον τρόπο εσωτερικό δε δημιουργεί εντάσεις. Είναι προσεγμένο.
Η ορατότητα καλή σχετικά περιμετρικά, που στα παρκαρίσματα βοηθάει και η οθόνη οπισθοπορείας.
Είναι για καθημερινή χρήση το ιαπωνικό αυτοκίνητο καθώς σε εξωτερικές διαστάσεις μήκος/πλάτος/ύψος οι «αριθμοί» λένε 4.065/1.695/1.495 χλστ. με μεταξόνιο 2.570 χλστ. με 255 λίτρα αποσκευών με κιτ ελαστικού.
Φιλικό, σταθερό, με προσεγμένη ποιότητα το Mazda 2 αποτελεί ένα θεματοφύλακα στην ιστορία της Mazda.
Τιμές από 16.976 ευρώ για την υβριδική έκδοση.
Διαβάστε ακόμα