To Mazda 3 αποφάσισε να προλάβει τις πρώτες του «ρυτίδες» και έτσι προχώρησε σε μια ελαφριά ανανέωση.
Η υφιστάμενη, τέταρτη γενιά του μικρομεσαίου ιαπωνικού μοντέλου, έκανε πρεμιέρα στα τέλη του 2018, άρα ένα φρεσκάρισμα είναι απαραίτητο. Βέβαια η Mazda πραγματοποίησε όλες τις αλλαγές με το «γάντι», ενώ ασχολήθηκε περισσότερο με το εξοπλιστικό κομμάτι.
Το ανανεωμένο Mazda 3 (με hatchback και sedan αμάξωμα) έκανε πρεμιέρα στην ιδιαίτερη πατρίδα του (για αυτό στη φωτογραφία του εσωτερικού το τιμόνι είναι δεξιά), αλλά λογικά όλες οι αλλαγές θα περάσουν και στα μοντέλα που έρχονται στην Ευρώπη.
Στην παλέτα του αμαξώματος προστέθηκε μια νέα απόχρωση ονόματι “Ceramic Metallic”, ενώ περισσότερες επεμβάσεις έχουμε στα ενδότερα. Η κεντρική οθόνη του συστήματος πολυμέσων (8,8 ιντσών μέχρι τώρα) μεγάλωσε σε μέγεθος, καθώς φτάνει πλέον τις 10,25 ίντσες. Ο οδηγός έχει επίσης στη διάθεσή του επιφάνεια για ασύρματη φόρτιση του smartphone, ασύρματη συνδεσιμότητα μέσω Apple CarPlay και θύρες USB-C με φωτισμό για ευκολότερη σύνδεση το βράδυ.
Περισσότερη τεχνολογία από τη Mazda
Η φαρέτρα με τα συστήματα ασφαλείας εμπλουτίζεται, καθώς περιέχει εντοπισμό απόσπασης προσοχής του οδηγού με ηχητική και οπτική προειδοποίηση. Παράλληλα το σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης μπορεί πλέον να εντοπίζει και πεζούς. Ακόμα πιο high-tech καθίσταται το ανανεωμένο Mazda 3 μέσω της εφαρμογής MyMazda, η οποία επιτρέπει στον οδηγό να ενεργοποιήσει εξ αποστάσεως τον κινητήρα, αλλά μόνο στα οχήματα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Επιπλέον αποστέλλονται ειδοποιήσεις όταν κάποιος άλλος οδηγός που χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο υπερβαίνει ένα προκαθορισμένο όριο ταχύτητας, το χρόνο και την περιοχή οδήγησης. Είναι στάνταρ σε όλη τη γκάμα του ανανεωμένου Mazda 3, με εξαίρεση τον κινητήρα Skyactiv-G 1.5, ενώ βοηθάει στον εντοπισμό του οχήματος σε περίπτωση κλοπής.
Στην αγορά της Ιαπωνίας η τιμή του κυμαίνεται από 2.288.000 έως 3.866.500 Γιεν, δηλαδή περίπου στα 15.918 ευρώ μέχρι 26.900 ευρώ.