Χωρίς κινητήρες πετρελαίου φαίνεται ότι θα διατίθεται το Mazda 6 σε λίγο καιρό, καθώς η ιαπωνική μάρκα θέλει να σταματήσει την παραγωγή diesel συνόλων τόσο για τη sedan, όσο και για τη wagon εκδοχή.
Πρόκειται για σύνολο 2.2 λίτρων, το οποίο είναι διαθέσιμο με 150 και 184 ίππους. Συνδυάζεται με χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο, αλλά και με σύστημα τετρακίνησης.
Σύμφωνα με τη Mazda, ο λόγος που θα σταματήσει τη χρήση του εν λόγω συνόλου, είναι οι προδιαγραφές ρύπων στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Αν θέλουν οι Ιάπωνες να συνεχίσουν με το 2.2 λίτρων σύνολο και το 2021, θα πρέπει να προχωρήσουν σε μια σειρά από αλλαγές,ώστε να εκπέμπει λιγότερους ρύπους. Υπολογίζοντας το κόστος, κατάλαβαν ότι δεν είναι προς το συμφέρον της εταιρείας μια τέτοια κίνηση, οπότε θεώρησαν καλύτερο, να τον αφαιρέσουν από τη λίστα των επιλογών.
Μετά από αυτή την κίνηση, τα μοντέλα της Mazda που θα συνεχίσουν να προσφέρονται με πετρελαιοκινητήρα είναι τα CX-5, CX-30 και Mazda 3. Ωστόσο, προς το παρόν κανείς δεν ξέρει για πόσο ακόμα.
Όπως είπαμε, ο λόγος της αφαίρεσης του πετρελαιοκινητήρα από το Mazda 6 είναι οι προδιαγραφές ρύπων της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αυτό σημαίνει ότι σε άλλες αγορές η παρουσία του diesel συνόλου δε θα επηρεαστεί. Μεταξύ αυτών είναι η αμερικανική αγορά, όπου το πετρελαιοκίνητο Mazda 6 θα κάνει το ντεμπούτο του εν όψει 2021.
Η κίνηση της Mazda έχει ένα στοιχείο έχουμε δει και σε άλλες εταιρείες, αλλά και ένα διαφορετικό.
Το σύνηθες είναι η απομάκρυνση ενός ή περισσότερων πετρελαιοκινητήρων από την γκάμα κάποιου μοντέλου. Πρόκειται για μια ενέργεια στην οποία έχουμε δει και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες να προχωρούν τα τελευταία χρόνια.
Το ασυνήθιστο είναι ότι δεν αντικαθιστούν τον πετρελαιοκινητήρα. Στις περισσότερες περιπτώσεις τη θέση του diesel που απομακρύνεται παίρνει κάποιο υβριδικό ή ήπια υβριδικό σύνολο. Στην προκειμένη περίπτωση, αυτό δε συμβαίνει.