To 2025 είναι χρονιά ανανέωσης για το μεγάλο SUV της Mazda, το CX-60, με την εταιρεία να εστιάζει σε επί μέρους τομείς.
Αυτό που δεν αλλάζει είναι τα κινητήρια σύνολα του CX-60, που παραμένουν δύο, ένα plug-in hybrid e-Skyactiv PHEV, με βενζινοκινητήρα 2.5 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 175 ίππων, με τη συνολική του συστήματος να φτάνει τους 327 ίππους, που συνδυάζεται και με τετρακίνηση και ένα diesel e-Skyactiv D που συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt και απόδοση 200 ή 254 ίππους στην τετρακίνητη diesel έκδοση.
Οι επιδόσεις σε κάθε περίπτωση είναι πολύ καλές, ωστόσο ξεχωρίζουν τα 5.8 δευτ. που χρειάζεται η κορυφαία PHEV έκδοση για να καλύψει τα πρώτα 100 χλμ/ώρα από στάση. Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, ακόμα και η πισωκίνητη, βασική diesel εκδοση
Mazda CX-60: Νέα ανάρτηση και επίπεδα εξοπλισμού
Με δεδομένα τα ισχυρά κινητήρια σύνολα, η Mazda εστίασε στην αναβάθμιση των αναρτήσεων, ώστε να προσφέρει ακόμα καλύτερα οδικά χαρακτηριστικά και ποιότητα κύλισης. Η διάταξη της ανάρτησης παραμένει η ίδια με διπλά ψαλίδια στον μπροστινό άξονα και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω, με πιο μαλακά ελατήρια, αλλά πιο σφιχτά αμορτισέρ, προσφέροντας υψηλότερα επίπεδα άνεσης.
Εξωετερικά δεν υπάρχουν ιδιαίτερες αλλαγές, εκτός από την προσθήκη της νέας χρωματική απόχρωσης Zircon Sand και επιλογή νέας σχεδίασης ζαντών διαμέτρου 18-20 ιντσών.
Αναβαθμισμένος εξοπλισμός
Το ανανεωμένο CX-60 διατίθεται σε έξι επίπεδα εξοπλισμού, Prime, Exclusive, Takumi και Homura, με τα δύο τελευταία να αποκτούν και την έκδοση Plus με επιπλέον στοιχεία.
Ειδικά το Homura Plus, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ηχοσύστημα υψηλής πιστότητας της Bose με 12 ηχεία, ηλεκτρική, αυτόματη πίσω πόρτα, κάμερα 360 μοιρών, πρόσθετη παροχή ρεύματος ισχύος 1.500 Watt (για την PHEV έκδοση) και πανοραμική γυάλινη οροφή που ενισχύει την φωτεινότητα και την αίσθηση πολυτέλαιας στο εσωτερικό