Φτωχότερη θα είναι πλέον η γκάμα του Mazda MX-5, καθώς καταργείται ο ισχυρότερος κινητήρας του.
Ο λόγος για το γνωστό δίλιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα Skyactiv-G, απόδοσης 184 ίππων, ο οποίος δε θα προσφέρεται σύντομα στην ευρωπαϊκή αγορά. Εξαίρεση θα αποτελέσει η Βρετανία, καθώς δεν υπόκειται στους όλο και πιο αυστηρούς κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης για μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων.
Έτσι λοιπόν η μοναδική επιλογή για το ιαπωνικό roadster θα είναι ο Skyactiv-G βενζινοκινητήρας των 1.5 λίτρων, απόδοσης 134 ίππων. Το θετικό είναι ότι με τον εναπομείναντα κινητήρα το MX-5 είναι φτηνότερο και ελαφρύτερο, άρα και λίγο πιο διασκεδαστικό στην οδήγηση.
Σύμφωνα με την Mazda υπάρχουν ακόμα κάποια δίλιτρα MX-5 σε απόθεμα, αλλά μόλις αυτά εξαντληθούν δε θα υπάρξει άφιξη νέας πατρίδας στη Γηραιά Ήπειρο. Μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε την επόμενη γενιά του MX-5 για να γίνουν προσθήκες στους διαθέσιμους κινητήρες, διότι η υφιστάμενη γενιά του ανανεώθηκε σχετικά πρόσφατα.
Mazda MX-5: Τι να περιμένουμε στο μάλλον
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το νέο MX-5 θα είναι εξηλεκτρισμένο, κάτι που ίσως του επιτρέψει να αποκτήσει ξανά κινητήρα μεγαλύτερης χωρητικότητας, καθώς ένα πιθανό υβριδικό σύστημα θα περιόριζε τις εκπομπές των ρύπων.
Σε άλλα νέα για το Mazda MX-5 στα σκαριά βρίσκεται μια νέα επετειακή του έκδοση (35th Anniversary Edition), αλλά το αν θα τη δούμε στην Ευρώπη εξαρτάται από το αν θα διατίθεται αποκλειστικά με το δίλιτρο κινητήρα ή όχι.