H Mazda παρουσίασε στην Ιαπωνία το ανανεωμένο MX-5, το οποίο δέχτηκε μια σειρά αναβαθμίσεων σε διάφορους τομείς.
Το φρεσκαρισμένο ιαπωνικό roadster, με υφασμάτινη και μεταλλική (RF) οροφή, έκανε πρεμιέρα στην ιδιαίτερη πατρίδα του, ωστόσο με τις παρακάτω αλλαγές εκτιμάται ότι θα έρθει και στις υπόλοιπες αγορές που διατίθεται.
Με μια πιο προσεκτική ματιά θα εντοπίσετε τους ελαφρώς διαφοροποιημένους εμπρός full-Led προβολείς, οι οποίοι πλέον ενσωματώνουν και τα Led φώτα ημέρας, τα οποία μέχρι πρότινος τοποθετούνταν στον προφυλακτήρα. Παράλληλα τα πίσω Led φώτα απέκτησαν νέα τρισδιάστατα γραφικά.
Σχεδιαστικές μικροεπεμβάσεις έχει δεχτεί ο μπροστινός προφυλακτήρας, ο οποίος ενσωματώνει έναν αισθητήρα-ραντάρ. Στην παλέτα του ανανεωμένου MX-5 προστέθηκε η νέα απόχρωση αμαξώματος, ονόματι “Aero Gray Metallic”, ενώ πατάει σε ζάντες νέας σχεδίασης.
Στο αυστηρά διθέσιο εσωτερικό συναντάμε νέα οθόνη αφής 8,8 ιντσών, ενώ το νέο εξοπλιστικό πακέτο “Mazda Roadster S Leather Package V Selection” φέρνει μπεζ χρώμα υφασμάτινης οροφής με απαλού καφέ χρώματος δέρμα Nappa επένδυση για τα καθίσματα, ασορτί συνθετικό δέρμα για την υπόλοιπη καμπίνα και 16αρες ζάντες.
Τεχνικά χαρακτηριστικά του ανανεωμένου Mazda MX-5
Στην αγορά της Ιαπωνίας το ανανεωμένο MX-5 διατίθεται με τους Skyactiv-G βενζινοκινητήρες των 1.5 και 2.0 λίτρων. Ο πρώτος ενισχύθηκε με 4 επιπλέον ίππους και έτσι η ισχύς του διαμορφώνεται στους 134 ίππους, Ο δίλιτρος διατηρεί τους 184 ίππους, όμως σύμφωνα με τη Mazda επωφελείται από το νέο λογισμικό, το οποίο βελτιώνει την απόκριση.
Αμφότεροι οι εν λόγω κινητήρες συνδυάζονται με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, με την κίνηση να μεταδίδεται παραδοσιακά στους πίσω τροχούς. Η λίστα με τα προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, το “Mazda Radar Cruise Control” και το “Smart Brake Support”.
Επιπλέον οι μηχανικοί της Mazda έκαναν νέες ρυθμίσεις στο σύστημα διεύθυνσης και στην ανάρτηση. Στάνταρ παραμένει το σύστημα Kinematic Posture Control (KPC), το οποίο όταν το MX-5 στρίβει-κυρίως σε υψηλές δυνάμεις G-φρενάρει ελαφρώς τον εσωτερικό πίσω τροχό καταστέλλοντας έτσι την κλίση του αμαξώματος και διατηρώντας τη σταθερότητα. Η νέα λειτουργία DSC-Track στο ανανεωμένο MX-5 με μηχανικό κιβώτιο κάνει το Dynamic Stability Control λιγότερο παρεμβατικό κατά την οδήγηση μέσα σε πίστα.
Το βιβλίο παραγγελιών για το ανανεωμένο MX-5 είναι ήδη ανοίξει στην Ιαπωνία, με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται στα μέσα του ερχόμενου Ιανουαρίου. Η αρχική τιμή του στην τοπική αγορά διαμορφώνεται στα 2.898.500 Γιέν Ιαπωνίας, δηλαδή περίπου 18.500 ευρώ.