Στις 18 Ιουνίου του 1995 η McLaren F1 GTR με No 59 και οδηγούς τους Τζέι Τζέι Λέιτο, Γιανίκ Νταλμάς, Μασανορί Σεκίγια συμπληρώνοντας 298 γύρους αντίκρυσαν πρώτοι την καρό σημαία του τερματισμού στον πιο βροχερό αγώνα στην ιστορία του 24ωρου ΛεΜαν.
Από τις 24 ώρες που είχε διάρκεια ο αγώνας, έβρεχε τις 17 ώρες συνεχώς.
Ήταν η πρώτη νίκη στο 24ωρο ΛεΜαν για Φινλανδό οδηγό (Τζέι Τζέι Λέιτο) και πρώτη για Ιάπωνα (Μασανορί Σεκίγια).
Ήταν επίσης η πρώτη νίκη για τη McLaren.
25 χρόνια μετά από αυτόν τον θρίαμβο η McLaren προσφέρει μια ειδική συλλεκτική έκδοση της 720S σε 50 μόνο αριθμημένα «κομμάτια», από τα οποία μόνο τα 16 θα είναι διαθέσιμα για την αγορά της Ευρώπης.
Η ειδική έκδοση της 720S με το logo “McLaren 25 Anniversary Le Mans” θα είναι διαθέσιμη σε δύο αποκλειστικούς χρωματισμούς, McLaren Orange και Sarthe Grey.
Στο εσωτερικό οι επενδύσεις (δίχρωμα καθίσματα, ταμπλό, τιμόνι, πόρτες) είναι από αλκαντάρα, ενώ στο κέντρο του ταμπλό φιγουράρει η μεγάλη οθόνη σχήματος τάμπλετ με το περίγραμμα της πίστα του ΛεΜαν, θυμίζοντας την επιτυχία της μάρκας στον αγώνα αυτόν.
Ο κινητήρας που βρίσκεται πίσω από το κόκπιτ οδηγού/συνοδηγού είναι V8, 4λιτρος twin-turbo απόδοσης 720 ίππων με τελική 341 χλμ./ώρα.
Οι πρώτες παραδόσεις ξεκινούν τον Σεπτέμβριο με τιμή 285.000 ευρώ.
Και λίγα λόγια για τη νικήτρια McLaren F1 GTR του 1995 που έφερε αμάξωμα από ανθρακονήματα.
Ο κινητήρας ήταν ατμοσφαιρικός 6.064 λίτρων, V12, 600 ίππων με 714.5 Nm ροπής και σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων με κίνηση στους πίσω τροχούς με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Οι αναρτήσεις έφεραν ψαλίδια αλουμινίου, τροχούς 18 ιντσών με κεντρικό μπουλόνι, δίσκους από ανθρακόνημα 380 χλστ. για μπροστά και 355 για πίσω, με 4πίστονες δαγκάνες.
Η τελική άγγιζε τα 330 χλμ./ώρα και το βάρος του αυτοκινήτου ήταν 1.050 κιλά.
Περισσότερες φωτογραφίες εδώ