Τι δημιούργησε πάλι η McLaren, τι hypercar είναι αυτή η διαστημική W1. Τάραξε τους εκατομμυριούχους φίλους των hypercars
Το νέο δημιούργημα της McLaren που έρχεται με φόρα από τον κόσμο της Formula 1.
Eίναι σύμφωνα με τη McLaren ο πρωτοποριακός διάδοχος δύο από τα καλύτερα υπεραυτοκίνητα όλων των εποχών.
ΜcLaren W1: Η συνέχεια της ιστορίας με τον αριθμό «1»
Της McLaren F1 και της McLaren P1TM, όπου με την καινούργια W1, ανοίγει νέο κεφάλαιο στη διάσημη σειρά αυτοκινήτων με τον χαρακτηριστικό αριθμό «1» της McLaren, μέσα από τη νοοτροπία και τις αρχές που ορίζουν ένα πραγματικό hypercar.
Aπο που να αρχίσεις για να αναλύεις αυτό το νέο δημιούργημα της McLaren.
Aπό την αεροδυναμική, τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν, τα μηχανικά μέρη, το υβριδικό σύστημα;
Όλα αυτά όμως ίσως να έχουν λίγη σημασία μπροστά στην πίσω ενεργητική αεροτομή, που εξέρχεται του αυτοκινήτου κατά 300 χλστ.
Πρόκειται για την επαναστατική πίσω πτέρυγα McLaren Active Long Tail που εκτείνεται προς τα πίσω κατά 300 χλστ. και αποτελεί μία από τις πολλαπλές πατέντες που έχουν κατατεθεί από τη McLaren για αεροδυναμικές καινοτομίες.
Είναι η πρώτη φορά που παρουσιάζεται αυτοκίνητο με ενεργητική αεροτομή και μόνο τυχαίο δεν είναι καθώς η W1 πέρασε 350 ώρες στην αεροδυναμική σήραγγα με 5.000 δοκιμασμένα σημεία και πάνω από 3.000 εκτελέσεις προσομοίωσης CFD που πραγματοποιήθηκαν σε εξέλιξη ακολουθούμενες από πολλαπλές αιτήσεις διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας.
Aκόμα πιο εντυπωσιακό το μοτέρ, ή η μονάδα παροχής ενέργειας που αποτελείται από υβριδικό σύστημα V8 με 1275 ίππους, που κατατάσσει τη W1 ως την πιο ισχυρή McLaren στην ιστορίας της.
Ο ολοκαίνουργιος θερμικός κινητήρας 4λιτρος turbo, V8 αποδίδει 928 ίππους, 233 ίππους/λίτρο που χαρακτηρίζεται η υψηλότερη απόδοση ποτέ από κινητήρα McLaren στις 9.200 σ.α.λ.
Ο ηλεκτροκινητήρας αναπτύσσει 347 ίππους, ανεβάζοντας συνολικά την ισχύ στους 1275 ίππους με 1340 Nm ροπής που συνδυάζεται με νέο 8άρι κιβώτιο το οποίο μεταδίδει την ισχύ στους πίσω τροχούς ενώ εξοπλίζεται με προηγμένο ηλεκτρονικό διαφορικό που περιορίζει την άσκοπη ολίσθηση των τροχών.
Και με τέτοια ισχύ πρώτο λόγο έχει το σύστημα φρένων McLaren Carbon Ceramic Racing+ (MCCR+) με δίσκους μπροστά/πίσω 390 χλστ.με 6πίστονες δαγκάνες και ζάντες με κεντρικό μπουλόνι με ελαστικά διαστάσεων 265/35-19 για μπροστά και 335/30-20 για πίσω, ενώ οι αναρτήσεις αποτελούνται από διπλά ψαλίδια μπροστά/πίσω.
Το εσωτερικό για δύο, με μοναδικό σχεδιασμό καθισμάτων ενσωματωμένος στο Aerocell monocoque, με πεντάλ, τιμόνι και τα κύρια χειριστήρια να είναι ρυθμιζόμενα. κινούνται για να αγκαλιάσουν πλήρως τον οδηγό στο περιβάλλον του πιλοτηρίου.
Για κάθε ιδιοκτήτη απεριόριστες προσαρμοσμένες επιλογές διαθέσιμες μέσω του ειδικού τμήματος MSO, συμπεριλαμβανομένου νέου εσωτερικού υλικού McLaren InnoKnit.
Η W1 είναι η πιο ισχυρή McLaren, και τι γίνεται από πλευράς επιδόσεων.
Καθίστε άνετα για να μην συγχυστείτε…Τελική ταχύτητα 350 χλμ./ώρα, ηλεκτρονικά περιορισμένη (εάν ήταν που θα έφτανε…) επιτάχυνση 0-100 σε 2.7 δευτ. , 0-200 σε 5.8 δευτ. δε λέμε είναι γρήγορη.
Και τώρα να δώσουμε την απάντηση γιατί ενώ διαθέτεις δύο και πλέον εκατομμύρια ευρώ, δε μπορείς να την αποκτήσεις.
Ο λόγος είναι ότι η McLaren θα κατασκευάσει μόλις 399 W1 και όλες έχουν ήδη διατεθεί.
Mα πότε πρόλαβαν…