Την πιο δυναμική πλευρά του μας δείχνει το νέο Skoda Enyaq μέσα από την σπορτίφ έκδοση Sportline iV 80x, η οποία είναι και η ισχυρότερη στη γκάμα του.
Σύμφωνα με την τσέχικη εταιρεία το Enyaq Sportline iV 80x διαθέτει δυο ηλεκτροκινητήρες, έναν τοποθετημένο σε κάθε άξονα, επομένως είναι και τετρακίνητο. Συνδυαστικά παράγει 265 ίππους και 425 Nm ροπής.
Για την επιδόσεις του γνωρίζουμε μόνο ότι η τελική του ταχύτητα είναι 160 χλμ./ώρα. Η μπαταρία του τώρα είναι η μεγαλύτερη που διατίθεται, χωρητικότητας 82 kWh, ενώ με μια πλήρη φόρτιση της υπόσχεται αυτονομία 500 χλμ. (μέτρηση WLTP).
Σημειώνεται ότι η έκδοση Sportline μπορεί να συνδυαστεί επίσης με τα πισωκίνητα Enyaq iV 60 και Enyaq iV 80, τα οποία έχουν ισχύ 179 ίππους και 204 ίππους αντίστοιχα. H ροπή του Enyaq iV 60 είναι 310 Nm, η μπαταρία του χωρητικότητας 62 kWh και η αυτονομία του ανέρχεται στα 390 χλμ. Το Enyaq iV 80 διαθέτει και αυτό μεγαλύτερη μπαταρία 82 kWh και υπόσχεται αυτονομία 510 χλμ.
Το Enyaq Sportline iV έχει χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος, καθώς η ανάρτηση του χρησιμοποιεί διαφορετικά ελατήρια και αμορτισέρ. Για την ακρίβεια το εμπρός τμήμα είναι χαμηλότερο κατά 15 χλστ. και το πίσω κατά 10 χλστ.
H εξωτερική εικόνα του Enyaq Sportline iV είναι πιο επιθετική χάρη στο μαύρο γυαλιστερό διακοσμητικό ένθετο που έχει τοποθετηθεί στη γρίλια της μάσκας, στις ράγες οροφής, στο πλαίσιο των πλευρικών γυάλινων επιφανειών, στον πίσω διαχύτη, στην αεροτομή οροφής και στο όνομα της Skoda που αναγράφεται στην πόρτα του χώρου αποσκευών.
Παρήγγειλαν 2.000 νέα περιπολικά! Γιατί επιλέχτηκε πάλι η Skoda;
Τα πλευρικά μαρσπιέ που έχουν ίδιο χρώμα με το υπόλοιπο αμάξωμα, ο εμπρός προφυλακτήρας έχει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, τα κρύσταλλα είναι φιμέ και τα λογότυπα Sportiline κοσμούν τα εμπρός φτερά. Σημειώστε ακόμα ότι οι εμπρός προβολείς είναι στάνταρ Full Led Μatrix, με τον καθένα να ενσωματώνει 24 μονάδες Led που ελέγχονται ξεχωριστά για τη μέγιστη ορατότητα.
Πατάει σε αποκλειστικές στάνταρ δίχρωμες ζάντες 20 ιντσών και προαιρετικά σε 21 ιντσών. Εντυπωσιακή είναι η μάσκα με την οριζόντια και τις κάθετες φωτιζόμενες λωρίδες.
Στο εσωτερικό δίνει το «παρών» η έκδοση Sportline μέσα από τα σπορ καθίσματα με τα ενσωματωμένα προσκέφαλά και την επένδυση της οροφής που έχει μαύρο χρώμα. Το ταμπλό είναι επενδεδυμένο με μαύρο συνθετικό δέρμα, ενώ αντίθεση σχηματίζουν οι γκρι ραφές του.
Ένα διακοσμητικό ένθετο τύπου carbon εφαρμόζεται στο ταμπλό και στα πάνελ των θυρών. Τριάκτινο είναι το στάνταρ δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι με γκρι ραφές, ενώ στη βάση του τοποθετείται το λογότυπο Sportline. Επίσης δεν απουσιάζουν τα αλουμινένια πεντάλ και η μεγάλη κεντρική οθόνη αφής των 13 ιντσών.
Στην εξοπλιστική λίστα του Enyaq Sportline iV περιλαμβάνεται head-up display επαυξημένης πραγματικότητας, Park Assist και σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης Travel Assist.