Στην πρεμιέρα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, 20-23 Ιανουαρίου στο rally Monte –Carlo η Pirelli που είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής όλων των εργοστασιακών ομάδων ταξιδεύει στο μικρό πριγκιπάτο της Μεσογείου έχοντας στα φορτηγά της 4.000 ελαστικά.
Διαβάστε ακόμα
Από τα οποία τα 1.200 για τα πληρώματα των τριών εργοστασιακών ομάδων, Hyundai, Ford, Toyota.
Κάθε πλήρωμα μπορεί να επιλέξει 80 ελαστικά αλλά μπορεί βάση κανονισμών να χρησιμοποιήσει μόνο 38 στις 17 Ειδικές Διαδρομές των 296 χλμ.
Η επιλογή στο ράλι του πριγκιπάτου είναι σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες, λόγω των καιρικών συνθηκών που μεταβάλλονται ώρα με την ώρα.
Ετσι λοιπόν το κάθε πλήρωμα της κατηγορίας Rally1 με τα αυτοκίνητα των 500 και πλέον ίππων και 500 Nm ροπής, που είναι οι Τοp συμμετοχές θα επιλέξουν από
- 24 P Zero RA Super Soft
- 20 P Zero RA Soft
- 24 Sottozero STZ-B με καρφιά
- 12 Sottozero STZ-B χωρίς καρφιά
2400 ελαστικά θα είναι στη διάθεση των πληρωμάτων με αυτοκίνητα της κατηγορίας WRC2
Κάθε πλήρωμα επιλέγει 72 ελαστικά αλλά θα χρησιμοποιήσει μόνο 32 . και θα επιλέξουν από τα εξής
- 20 P Zero RA7+ soft
- 16 P Zero RA9 super soft
- 24 Sottozero STZ-B με καρφιά
- 12 Sottozero STZ-B χωρίς καρφιά
Επίσης 400 ελαστικά για τα πληρώματα τη κατηγορίας WRC3. Από τα 72 ελαστικά θα επιλέξουν 32 και η επιλογή θα γίνει από τα εξής.
- 20 P Zero RA soft
- 16 P Zero RA super soft
- 24 Sottozero STZ-B με καρφιά
- 12 Sottozero STZ-B χωρίς καρφιά
Στο Μόντε Κάρλο θα υπάρχουν και τα JIB που θα κάνουν το ντεμπούτο τους στον δεύτερο γύρο του πρωταθλήματος το ράλι Σουηδίας και αποτελεί εξέλιξη των χειμερινών ελαστικών J1A του περασμένου έτους.
Να αναφέρουμε ότι τα ελαστικά είναι πιο ενισχυμένα καθώς τα αυτοκίνητα θα είναι έως και 120 κιλά πιο βαριά από αυτά της τελευταίας γενιάς. Ωστόσο, λόγω τη υβριδικής τεχνολογίας είναι άγνωστος παράγοντας στο πώς και στο πότε κάθε οδηγός θα είναι σε θέση να εξοικονομήσει και να χρησιμοποιήσει αυτή την επιπλέον ισχύ κατά τη διάρκεια μιας Ειδικής Διαδρομής.
Η αποτελεσματική αξιοποίηση όλης της διαθέσιμης ισχύος και ενέργειας είναι βέβαιο ότι θα είναι το κλειδί για τη νίκη στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος.
Το service park είναι στο Μονακό, στους ίδιους χώρους που χρησιμοποιείται και για τη Formula 1.