Ξαναπαίζει δυνατά τον όμιλο το 5κύλινδρο σύνολο των 2.5 λίτρων καθώς μόλις «κατεβήκαμε» από το πιο γρήγορο Cupra, το Formento VZ5 με τους 390 ίππους, ήρθε η ανακοίνωση της Audi, που τροφοδοτεί το νέο RS3 με το ίδιο μηχανικό σύνολο.
Ισχύς
Μόνο που για το RS3 η ισχύς τους είναι 400 ίπποι με 500 Nm ροπής.
Και το κιβώτιο , διπλού συμπλέκτη- είναι ίδιο σε σχέσεις, 7ταχυτο αυτόματο.
Από σχεδιαστικής άποψης το αυτοκίνητο είναι ιδιαίτερα δυναμικό με τους μεγάλους αεραγωγούς στον μπροστινό προφυλακτήρα, ενώ αεραγωγοί υπάρχουν και πίσω από τους θόλους των μπροστινών τροχών.
Ο ογκώδης πίσω προφυλακτήρα φέρει ενσωματωμένο διαχύτη με δύο οβάλ εξατμίσεις, μια σε κάθε άκρο, που αναλόγως του drive mode παράγει και διαφορετικό ήχο.
Οδηγούμε το νέο Audi Q4 e-tron: Το ηλεκτρικό Premium SUV των 39.469 ευρώ
Ο μπροστινός άξονας έχει μεγαλώσει κατά 33 χλστ. ενώ στην 5θυρη έκδοση Sportback(διατίθεται και ως sedan) και ο πίσω κατά 10 χλστ.
Σε όλες τις εκδόσεις οι τροχοί είναι 19 ιντσών ενώ στο εξτρά εξοπλισμό περιλαμβάνονται τα ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo R, semi-slick (slick είναι τα αγωνιστικά που δεν φέρουν ραβδώσεις στο πέλμα).
Όμως «μιλώντας» για RS3 οι επιδόσεις είναι αυτές που έρχονται πρώτα στο μυαλό.
Ετσι για το χρόνο της επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα τα χρονόμετρα σταματούν στα 3.8 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα, με τα 280 χλμ./ώρα να διατίθενται ως προαιρετική αναβάθμιση ενώ με το πακέτο RS Dynamic και τα κεραμικά φρένα ε 6πίστονες δαγκάνες και δίσκους 380 χλστ. για μπροστά, η τελική ταχύτητα ανεβαίνει στα 290 χλμ./ώρα.
Νέα αμορτισέρ, πιο σκληρά ελατήρια, διαφορετικές ρυθμίσεις συνδέσμους συνθέτουν την εικόνα των αναρτήσεων.
Το RS3 έρχεται με μειωμένη απόσταση από το έδαφος κατά 10 χλστ. και 25 χλστ. από το Α3
Εντυπωσιακό και το εσωτερικό με το Audi virtual cockpit plus 12.3 ιντσών, το οποίο είναι στάνταρ. Εμφανίζει τις τιμές των στροφών με τη μορφή ραβδόγραμμων και προβάλλει ισχύ και ροπή ως ποσοστά. Προαιρετικά, η οθόνη είναι διαθέσιμη στη νέα σχεδίαση “RS Runway”. Σε αυτήν την περίπτωση, οι τιμές εμφανίζονται στην αντίθετη κατεύθυνση με τρόπο που μοιάζει οπτικά με διάδρομο αεροπλάνου – την υψηλότερη ταχύτητα στο προσκήνιο και τη χαμηλότερη ταχύτητα στο βάθος. Επιπλέον, το Audi virtual cockpit plus περιλαμβάνει οθόνες για g-force, χρόνους γύρου και επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα, 0-200 χλμ./ώρα, τέταρτο μιλίου και όγδοο μιλίου.
Η οθόνη αφής 10.1 ιντσών περιλαμβάνει αυτό που αναφέρεται ως “RS Monitor”, το οποίο εμφανίζει τις θερμοκρασίες ψυκτικού, κινητήρα και λαδιού μετάδοσης καθώς και τις πιέσεις των ελαστικών.
Αναλόγως του τιμονιού , φέρει μπουτόν RS Mode στα δεξιά του τιμονιού. Αυτό το κουμπί μπορεί να χρησιμοποιηθεί για επιλογή των λειτουργιών Audi drive RS Performance, RS Individual ή την πιο πρόσφατη λειτουργία που χρησιμοποιήθηκε. Και στις δύο λειτουργίες RS, η οθόνη των οργάνων και η head-up οθόνη έχουν μια ακόμη πιο σπορ εμφάνιση, με μια ένδειξη αλλαγής ταχύτητας που αναβοσβήνει.
Τα νέα μοντέλα Audi RS 3 θα είναι διαθέσιμα μετά την καλοκαιρινή ραστώνη και σε δύο αποκλειστικούς χρωματισμούς Kyalami green και Kemora grey, με οροφή του Sedan στο μαύρο χρώμα Brilliant.
Οι τιμές στη Γερμανία ξεκινούν από τα 60.000 ευρώ και 62.000 ευρώ, για τις βασικές εκδόσεις των RS 3 Sportback και RS 3 Sedan, αντίστοιχα.