Η συνεργασία της Lamborghini με την Bridgestone έφερε στη ζωή το νέο απόλυτο ελαστικό επιδόσεων. Με αυξημένη πρόσφυση και χημική σύσταση που μπορεί να μεταφέρει στο 100% τις δυνατότητες της νέας Huracan στον δρόμο, το νέο Potenza αποτελεί την τέλεια ένωση τεχνολογίας και σχεδιασμού.
Με ενισχυμένη απόκριση διεύθυνσης και σταθερότητα στις στροφές λόγω δομής στεφανής
Τα ελαστικά Potenza υιοθετούν έναν ασύμμετρο σχεδιασμό πέλματος για ενισχυμένη απόκριση διεύθυνσης και σταθερότητα στις στροφές και μία εσωτερική δομή στεφάνης που κατανέμει ομοιόμορφα την πίεση του αποτυπώματος κατά τη στροφή. Αυτά τα χαρακτηριστικά, σε συνδυασμό με μια νέα σύνθεση γόμας πέλματος που ενισχύει την πρόσφυση, συνδράμουν ώστε οι επιδόσεις επιπέδου πίστας του Huracán STO να μεταφερθούν στους οδηγούς στο δρόμο.
Η πρωτοποριακή μέθοδος εικονικής εξέλιξης που νίκησε τον COVID-19
Η Bridgestone δοκίμασε διάφορους συνδυασμούς στο εικονικό της περιβάλλον και ενσωμάτωσε την συμπεριφορά των ελαστικών στο σύστημα του οχήματος για να βρει τον ιδανικό συνδυασμό για την Lamborghini στον εικονικό προσομοιωτή οδήγησης. Αυτό οδήγησε σε μια διαδικασία που από την αρχή έως το τέλος υλοποιήθηκε με έναν πιο αποτελεσματικό τρόπο και με μειωμένες περιβαλλοντικές επιπτώσεις.
Σχολιάζοντας αυτήν την ανακοίνωση, ο Steven De Bock, VP Consumer Replacement και OE στη Bridgestone EMIA: «Ήταν χαρά για την ομάδα μας να συνεργαστεί τόσο στενά με την Lamborghini για πρώτη φορά, και μάλιστα σε ένα τόσο συναρπαστικό έργο. Το Huracán STO αποτελεί ένα κορυφαίο τεχνολογικό δημιούργημα που αξίζει ένα ειδικά σχεδιασμένο ελαστικό που μπορεί να αναδείξει πλήρως τις δυνατότητές του. Μπορώ να πω με υπερηφάνεια ότι η Bridgestone έχει σχεδιάσει ένα κορυφαίο ελαστικό εξαιρετικών επιδόσεων. Ήταν φανταστικό για την ομάδα μας να συμμετάσχει σε ένα τέτοιο έργο, που από πολλές απόψεις βρίσκεται τεχνολογικά στην κορυφή.”
Lamborghini Huracan STO: Από τις πίστες στους δρόμους
Αποκλειστικά 2θέσιο με ατμοσφαιρική «καρδιά» τοποθετημένη στο κέντρο, πίσω ακριβώς από το κόκπιτ ώστε οδηγός και συνοδηγός να ακούν την ευχάριστη μελωδία από το V10 μοτέρ των 5.2 λίτρων απόδοσης 640 ίππων στις 8.000 σ.α.λ. με ροπή 565 Nm και ξηρό σύστημα λίπανσης που συνδυάζεται με κιβώτιο 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη με την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Η αναλογία κιλά/ίππο είναι 2.09 ενώ η κατανομή του βάρους είναι 41% μπροστά και 59% πίσω με 80 λίτρα ρεζερβουάρ καυσίμου.