Με τα «τέρατα» της ερήμου, δηλαδή τα ογκώδη φορτηγά που συμμετέχουν στην πιο σκληρή δοκιμασία ανθρώπων και μηχανών, το Ντακάρ, όπως τα Kamaz-Τatra, θέλει να αντιμετωπίσει η Hino.
H Hino λοιπόν θα συμμετάσχει στον αγώνα του 2022 με το μοντέλο 600-Series, με καπό, το οποίο πωλείται μόνο στη Βόρεια Αμερική.
Αυτό το μοντέλο αποτελεί εξέλιξη του μοντέλου 500, με το οποίο η ομάδα συμμετείχε στον αγώνα του 2021, αλλά αποσύρθηκε καθώς έσπασε το roll-cage σε ανατροπή.
Διαβάστε ακόμα
Eτσι λοιπόν η ομάδα έπεσε με τα μούτρα στη δουλειά και στην εξέλιξη του νέου Hino 600. Και να πως κάνει τη διαφορά η ομάδα παρουσιάζοντας το πρώτο αγωνιστικό πετρελαιουβριδικό σύστημα κίνησης που θα φέρει η ομάδα της Hino.
Το φορτηγό φέρει 6κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα diesel 9 λίτρων απόδοσης 790 ίππων (έναντι 738 του Hino 2021).
Ωστόσο, η σημαντική διαφορά είναι το υβριδικό σύστημα που προσθέτει επιπλέον 276 ίππους (206 kW) στην ισχύ, φτάνοντας τους 1 065 ίππους (794 kW).
Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αγωνιστικού αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων έξι σχέσεων με διακόπτη Hi-Lo και κεντρικό κλείδωμα διαφορικού.
«Κατά τη διάρκεια εκτεταμένων δοκιμών τον Οκτώβριο κάναμε μεγάλες βελτιώσεις στις ρυθμίσεις του συστήματος μετάδοσης, στις αναρτήσεις, στην επιτάχυνση και τη συνολική απόδοση του φορτηγού, κάτι που είναι πολύ ενθαρρυντικό», σχολίασε ο Teruhito Sugawara, ο διευθυντής της ομάδας και οδηγός.
«Ανυπομονώ να δω πόσο καλά θα είμαστε τώρα σε θέση να ανταγωνιστούμε τους αντιπάλους μας με κινητήρες πολύ μεγαλύτερης χωρητικότητας», σχολίασε ο Sugawara.
Στα φορτηγά τα πλήρωμα αποτελείται από 3 μέλη.
Έτσι ο Teruhito Sugawara θα έχει τον Hirokazu Sumemiya ως συνοδηγό του και τον Yuji Mochizuki ως μηχανικό. Το Dakar 2022 έχει προσελκύσει ένα από τα μεγαλύτερα πεδία συμμετοχών με φορτηγά τα τελευταία χρόνια, με 60 οχήματα από 12 κατασκευαστές.
Για άλλη μια φορά η Hino είναι ο μόνος Ιάπωνας κατασκευαστής φορτηγών που ανταποκρίνεται στην πρόκληση του Dakar, με όλα τα άλλα φορτηγά να προέρχονται από την Ευρώπη και Ρωσία.
Ο χάρτης των συμμετοχών για το 2022 αποτελείται από MAN και Iveco (από 17 οχήματα η κάθε μια ομάδα), DAF, Kamaz, Tatra, (από 4 η κάθε μία), Renault, Maz, Scania (3 συμμετοχές το κάθε brand), Mercedes-Benz (2) και Hino, Praga, Ford Cargo (από 1 όχημα).
Να θυμίσουμε ότι ο αγώνας θα διεξαχθεί στη Σαουδική Αραβία από τις 2 έως τις 14 Ιανουαρίου, στην 44η έκδοση του διάσημου rally-raid.