Όπως έχουμε τονίσει πάρα πολλές φορές σημαντικό ρόλο σε ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο παίζει η αυτονομία που προσφέρει, μετά από μια πλήρη φόρτιση της μπαταρίας του.
Στην έκδοση E-Tense το DS 3 Crossback κινείται αποκλειστικά με ρεύμα, καθώς δεν υπάρχει κάτω από το εμπρός καπό του κινητήρας εσωτερικής καύσης. Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι το DS 3 Crossback E-Tense, το οποίο λανσαρίστηκε το 2019, είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο premium SUV συμπαγών διαστάσεων.
Επανερχόμαστε όμως στο θέμα της αυτονομίας, με τη μπαταρία ιόντων λιθίου, χωρητικότητας 50 kWh, η οποία βρίσκεται τοποθετημένη στο δάπεδο του οχήματος, να υπόσχεται αυτονομία 320 χλμ. (μέτρηση WLTP).
Για τα δεδομένα η εν λόγω αυτονομία χαρακτηρίζεται ικανοποιητική, ωστόσο η DS Automobiles κατάφερε να την αυξήσει με μια σειρά τεχνικών επεμβάσεων. Οι αλλαγές που έγιναν στο DS 3 Crossback E-Tense είναι οι εξής. Οι τροχοί των 17 ιντσών ντύθηκαν με τα νέα ελαστικά κατηγορίας Α Continental EcoContact 6 Q, διαστάσεων 215/60, τα οποία βελτιώνουν την αντίστασης κύλισης και μειώνουν το επίπεδο θορύβου.
Δείτε ακόμα
Στη συνέχεια αντλώντας τεχνογνωσία από τη συμμετοχή της στη Formula Ε η γαλλική premium εταιρεία βελτίωσε τη σχέση μετάδοσης στο DS 3 Crossback E-Tense. Επίσης η αντλία θερμότητας απέκτησε αισθητήρα υγρασίας και επιτρέπει πλέον την παραγωγή θερμότητας με συμπίεση για την παραγωγή ζεστού αέρα, με αποτέλεσμα η κατανάλωση ενέργειας να μειώνεται σημαντικά.
Οι παραπάνω ενέργειες αυξήσαν την αυτονομία του DS 3 Crossback E-Tense κατά 7%, καθώς πλέον επιτυγχάνει 341 χλμ. (μέτρηση WLTP). Αυτή τη στιγμή το DS 3 Crossback E-Tense είναι το μοναδικό αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο στη γκάμα της DS Automobiles. Από το 2024 όμως κάθε νέο της μοντέλο θα είναι αποκλειστικά 100% ηλεκτρικό.