Αυτή η Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupé είναι από τα πιο σπάνια μοντέλα που έχει κατασκευάσει η γερμανική εταιρία.
Μόνο δύο βγήκαν από το γερμανικό εργοστάσιο το 1955 και σώζονται και τα δύο.
Η ονομασία “Uhlenhaut” βγήκε από τον δημιουργό της, τον Rudolph Uhlenhaut που είχε τη ιδέα να αναπτύξει ένα από τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα εκείνης της εποχής, ίσως το πιο γρήγορο, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 300 χλμ.
Μάλιστα, τότε, την απόσταση των 220 χλμ. που χώριζε το Μονάχου από τη Στουτγάρδης καλύφθηκε σε μια ώρα υπογραμμίζοντας το πόσο γρήγορη ήταν αυτή η Mercedes. Όσο για την Αστυνομία, δεν υπήρχαν τότε ραντάρ στους δρόμους. Ανακαλύφθηκαν το 1959.
Οι πόρτες άνοιγαν προς τα πάνω σαν τα φτερά του γλάρου, αποκλειστικά 2θέσια, οι ρεζέρβες ήταν δύο (σήμερα σπάνια βλέπεις ρεζέρβα στα αυτοκίνητα και αν κλατάρει το ελαστικό τα βάζεις με την τύχη σου) και για το καύσιμο η υποδοχή ήταν στο κέντρο του πορτ μπαγκαζ που έπρεπε να ανοίξεις το καπό για την τροφοδοσία.
Το αυτοκίνητο ήταν ένα τεχνολογικό θαύμα της εποχής. Ένα εκθαμβωτικό μοντέλο στην ιστορία του αυτοκινήτου, η Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupé ανοίγοντας νέο κεφάλαιο στην τεχνολογία, με βάρος κάτω του ενός τόνου με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και πρωτοφανή για την εποχή ισχύ. 302 ίπποι που ήταν πολύ πέρα από τα πρότυπα της εποχής του.
Σε πρόσφατη λοιπόν δημοπρασία η μια από τις δύο Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupé άλλαξε χέρια με 135 εκατομμύρια ευρώ.
Η άλλη θα βρίσκεται στο μουσείο της Mercedes στη Στουτγάρδη ως «ξεναγός» μια άλλης εποχής για το πιο γνωστό αστέρι του κόσμου.