Οι φήμες για την είσοδο της Audi στη Formula 1 γίνονται ολοένα και πιο έντονες, πέρα από κάτι «κινήσεις» που υπογραμμίζουν τις αλλαγές από το αρχικό πλάνο.
Πρόσφατα λοιπόν το πλάνο για την επιστροφή της στο WEC (παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής) και στις 24 Hours of Le Mans, μένει απλά ως πλάνο, κυρίως για τη μάρκα που έχει σαν σήμα τους τέσσερις κύκλους.
Διαβάστε ακόμα
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η Audi θα «αφοσιωθεί» στην ανάπτυξη του νέου πλάνου που έχει σαν στόχο την είσοδό της στον κορυφαίο θεσμό του παγκόσμιου motorsport, τη Formula 1, από το 2026 ως κατασκευαστής-προμηθευτής κινητήρων.
Και αυτό γιατί από το 2026 αλλάζουν οι κανονισμοί σε ότι έχει να κάνει με τα μοτέρ, με τους κανονισμούς να δίνουν περισσότερο βάρος στο εξηλεκτρισμό τους και στη χρήση βιοκαυσίμων.
Υπάρχουν επίσης νέες πληροφορίες για την εξαγορά κάποιας ομάδας, ώστε ο όμιλος να δώσει το «παρών» με ονομασία μονοθεσίου και μοτέρ από τις μάρκες που βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα του ομίλου όπως για παράδειγμα μονοθέσιο Audi με μοτέρ Porsche ή το αντίθετο.
Mέσα σε όλα αυτά υπάρχει και ένα άλλο brand του ομίλου που θέλει διακαώς τη συμμετοχή του στη μεγάλη κατηγορία του WEC, στοχεύοντας μάλιστα να εκμεταλλευτεί το μοτέρ που έχει ξεκινήσει η Audi για αυτήν την κατηγορία.
Είναι η Lamborghini. Όνομα συνυφασμένο με τους αγώνες, που ταιριάζει στο «κλίμα» του WEC έχοντας αντιπάλους Peugeot και Toyota.
Πάντως πριν την καλοκαιρινή ραστώνη η Audi θα ανακοινώσει τα σχέδιά της για τη Formula 1, σύμφωνα με πληροφορίες.