Η Ελαφόνησος δεν είναι απλά η παραλία του Σίμου, και το Cupra Leon δεν είναι απλά ένα Seat.
Κάπως έτσι ξεκινήσαμε την εκδρομή και από Αθήνα κατευθυνθήκαμε προς Σπάρτη από τον κλειστό αυτοκινητόδρομο με προορισμό το λιμανάκι της Πούντας, όπου σε 10 λεπτά με το καραβάκι φτάνουμε Ελαφόνησο.
Το πορθμείο χρήζει εκσυγχρονισμού, δεν μπορείς να κάνεις κράτηση εισιτηρίου, ούτε να είσαι βέβαιος για την ώρα αναχώρησής σου.
Cupra: Ταξιδέψαμε άνετα και γρήγορα για την Ελαφόνησο
Φτάνοντας στην Ελαφόνησο υπάρχουν πολλά να δεις, αλλά βασικά το μυαλό μας είναι στον Σίμο, μία από τις ομορφότερες και πολυβραβευμένες παραλίες.
Στο Cupra παρατηρείς με την πρώτη ματιά, θέλοντας και μη, το ξεχωριστό σήμα της εταιρείας σε απόχρωση χαλκού, που εντείνει την επιθυμία να το οδηγήσεις.
Ανοίγοντας την πόρτα τα μπάκετ καθίσματα σε προδιαθέτουν, ενώ προσφέρουν τη βέλτιστη στήριξη χωρίς να θυσιάζεται η άνεση.
Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην εργονομία, με τον οδηγό να έχει πίσω από το τιμόνι μια οθόνη με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, έχοντας και την επιλογή να διαλέξει ανάμεσα σε αρκετές διαφορετικές διαμορφώσεις ώστε να βλέπει αυτά που θέλει και χρειάζονται.
Ο χώρος για τους επιβάτες είναι αρκετός και στα εμπρός αλλά και στα πίσω καθίσματα, όπου άνετα ταξιδεύουν πέντε ενήλικες (ο μεσαίος, ΟΚ…)
Παρόλο που όλα αποπνέουν σπορ χαρακτήρα, υπάρχουν διάφορες λεπτομέρειες και διακοσμητικά στοιχεία τα οποία προσθέτουν μια αίσθηση πολυτέλειας.
Το μοτέρ του Cupra Leon
Η κινητήρια δύναμη προέρχεται από τον βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων τεχνολογίας MHEV (ήπιο υβριδικό) με 150 ίππους διαθέτει μέγιστη ροπή 250 Nm, και ταιριαστή κλιμάκωση του αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων DSG7.
Πρόκειται για νέα προσθήκη στο γκρουπ με βελτιωμένες επιδόσεις και οικονομία καυσίμου. Χρειάζεται 8,7 δευτ. για τα 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η τελική σημαδεύει τα 214 χλμ./ώρα.
Η οδήγηση γίνεται απολαυστική και έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Η σταθερή ροπή του ηλεκτροκινητήρα βοηθά στην απόκριση του γκαζιού στις χαμηλές στροφές προσφέροντας πολύ άνετες προσπεράσεις.
Λόγω υβριδικής τεχνολογίας, με το που αφήνουμε το πεντάλ του γκαζιού ο κινητήρας μειώνει την παροχή καυσίμου, συντελώντας έτσι σε αντίστοιχη μείωση κατανάλωσης.
Κινούμενοι σε όλα τα είδη οδικού δικτύου (πόλη, εθνική οδός, επαρχιακός δρόμος, δρόμοι νησιού), η κατανάλωση διαμορφώθηκε στα 6,8 λίτρα/100 χλμ. με το κλιματιστικό συνεχώς αναμμένο.
Οι μηχανικοί έχουν καταφέρει να σετάρουν το σύστημα ανάρτησης με τρόπο που δημιουργεί ισορροπία.
Δεν υπάρχουν αναίτιες αναπηδήσεις, το Cupra δεν κοπανάει στις κακοτεχνίες, ενώ παράλληλα δεν γέρνει στις στροφές.
Η αίσθηση, λόγω και του χαμηλού κέντρου βάρους σε σχέση με ένα SUV, δίνει μια σιγουριά στον οδηγό, θυμίζοντας τις σπορ Cupra καταβολές.
Παράλληλα το σύστημα διεύθυνσης διαθέτει ακρίβεια, απαιτεί μικρές κινήσεις, η γρήγορη κρεμαγιέρα από τέρμα σε τέρμα είναι σχεδόν δύο στροφές του τιμονιού.
Στο ταξίδι είναι απολαυστικό και ξεκούραστο το Cupra Leon. Δύσκολα οι συνεπιβάτες θα αντιληφθούν τον σβέλτο ρυθμό, με αποτέλεσμα όλοι να μεταφέρονται ευτυχισμένοι.
Ο οδηγός έχει την επιλογή να διαλέξει ανάμεσα σε τέσσερα προγράμματα οδήγησης, με το Sport να εκμεταλλεύεται άριστα την ισχύ του υβριδικού συστήματος.
Οφείλουμε να τονίσουμε τα εξαιρετικά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, καθώς νύχτα σε επαρχιακό δρόμο χωρίς φώτα είναι σαν να οδηγείς μέρα, ενώ ταυτόχρονα δεν είναι κουραστικά σε αντανακλάσεις.
Στο ταξίδι στην Ελαφόνησο ο χώρος αποσκευών (380 λίτρων) χώρεσε με άνεση όλες μας τις αποσκευές και δεν χρειάστηκε να αφήσουμε την ομπρέλα και τα καρεκλάκια στην αποθήκη.
Αποτελεί μια ισχυρή πρόταση για τους λάτρεις της οδήγησης που αναζητούν ένα γρήγορο, διασκεδαστικό και κομψό 4-5θέσιο όχημα. Συστήνεται, όμως, ακόμη και για οικογενειάρχες που θέλουν χώρους αλλά ταυτόχρονα να απολαμβάνουν και την οδήγηση.
Τιμή από 31.400 ευρώ