Mε το ράλι Μόντσα που είναι προγραμματισμένο 18-21 Νοεμβρίου, ολοκληρώνεται η παρουσία των εργοστασιακών ομάδων στο παγκόσμιο πρωτάθλημα με τα αυτοκίνητα της κατηγορίας WRC Plus.
Των αυτοκινήτων δηλαδή με τα μεγάλα αεροδυναμικά βοηθήματα που τα οδήγησαν από το 2017 έως και το 2021 μόνο εργοστασιακά πληρώματα, ή πληρώματα κάπως πιο ιδιωτικά, όπως η περίπτωση του Serderidis στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ή του Bertelli σε κάποιες άλλες περιπτώσεις, δηλωμένα από τα ίδια τα εργοστάσια.
Και αυτό γιατί από το 2022 το WRC γυρίζει σελίδα καθώς εισέρχεται η υβριδική τεχνολογία και στα ράλι μετά το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, αλλά και το αντίστοιχο αντοχής με αγώνες όπως το 24ωρο του Λε Μαν.
Δείτε ακόμα
Tα αυτοκίνητα της κατηγορίας WRC Plus εμφανίστηκαν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2017 και στον πρώτο αγώνα της χρονιάς που ήταν το ράλι Μόντε Κάρλο. Aγώνας που παραδοσιακά ανοίγει την αυλαία στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Την πρώτη νίκη με αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας την σημείωσαν οι Ogier-Ingrassia στα bucket του Ford Fiesta της M-Sport, στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος στον αγώνα του πριγκιπάτου. Χρονιά που κατέκτησαν και τον παγκόσμιο τίτλο, τον 5ο τους στη σειρά, για να ακολουθήσουν άλλοι δύο τίτλοι για το γαλλικό πλήρωμα.
Το 2021 με την Toyota πλέον και το Υaris WRC διεκδικούν και τον 8ο τίτλο τους με αντιπάλους τους ομοσταυλούς τους, Evans-Martin.
Μεταξύ των δύο πληρωμάτων της Toyota θα παιχτεί ο φετινός τίτλος στο WRC, όπου μετά από 8 χρονιά το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις φιλοξενήθηκε στο πρόγραμμα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, ενώ για το αντίστοιχο των κατασκευαστών, η μάχη θα γίνει μεταξύ Toyota και Hyundai με τη ομάδα από την Κορέα να μην έχει στις τάξεις της για τον αγώνα της Ιταλίας το πρώτο βιολί τον Ott Tanak, που θα αντικατασταθεί από τον Suninen.
Να σημειωθεί επίσης ότι είναι ο τελευταίος αγώνας του Ingrassia στο πλευρό του Ogier, που θέλει να κρεμάσει το κράνος και τη φόρμας του με νίκη και τίτλο.
.