Πρεμιέρα έκανε στη μακρινή Ινδία το «νέο» Baleno, το οποίο αποκάλυψε η Maruti Suzuki. Πάμε λοιπόν να το γνωρίσουμε, αν και το μέλλον του στην Ευρώπη παραμένει αβέβαιο, καθώς η διάθεση του έχει σταματήσει από το 2019.
Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία ο διάδοχος του Baleno, εκτός από την αγορά της Ινδίας, θα κάνει απόβαση επίσης σε Αφρική, Νότια Αμερική και η Μέση Ανατολή. Παρότι η Suzuki μιλάει για νέα γενιά του Baleno, θα μπορούσαμε να πούμε ότι πρόκειται για ένα βαρύ facelift του υφιστάμενου μοντέλου, το οποίο έκανε πρεμιέρα το 2015, ενώ η τελευταία του ανανέωση πραγματοποιήθηκε το 2019.
Η εξωτερική του εικόνα είναι πιο καλαίσθητη και πιο μοντέρνα. Παρατηρήστε τη φαρδύτερη μάσκα, τα πιο «αγριεμένα» εμπρός Led φώτα που έχουν περισσότερες αιχμές, ενώ ελαφρώς επανασχεδιασμένη είναι η βάση του εμπρός προφυλακτήρα και οι προβολείς ομίχλης.
Διαφορετική αρχιτεκτονική έχουν και τα Led πίσω φωτιστικά σώματα, τα οποία απέκτησαν σχήμα “C”, ενώ το κάτω τμήμα τους επεκτείνεται στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Διακριτικές είναι οι επεμβάσεις στον πίσω προφυλακτήρα. Λίγο πιο τονισμένα είναι τα φτερά και πιο έντονες οι «νευρώσεις» χαμηλά στις θύρες.
Παρότι χρησιμοποιεί την ίδια Heartect πλατφόρμα με το απερχόμενο μοντέλο, η Suzuki υποστηρίζει ότι έχει βελτιωθεί η άνεση και ο χειρισμός του οχήματος, χάρη στη νέα ρύθμιση της ανάρτησης και στην ενίσχυση της ηχομόνωσης. Από πλευράς διαστάσεων, το Baleno έχει μήκος 3.990 χλστ., πλάτος 1.745 χλστ. και ύψος 1.500 χλστ., ενώ το μεταξόνιο του διαμορφώνεται στα 2.520 χλστ. και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ στα 318 λίτρα.
Δείτε ακόμα
Στο εσωτερικό ξεχωρίζει κυρίως η νέα οθόνη αφής των 9 ιντσών, η οποία υποστηρίζει το σύστημα πολυμέσων SmartPlay Pro+ της Suzuki και προβάλει την εικόνα από κάμερα 360 μοιρών. Επίσης υπάρχει κεντρικός καθρέφτης με αυτόματη αντιθαμβωτική λειτουργία, έγχρωμο head-up display, δερμάτινο τιμόνι με πιο επίπεδη βάση, αυτόματος κλιματισμός, χρωματικές επενδύσεις στο ταμπλό και ηχοσύστημα της Arcamys.
O εξηλεκτρισμός δε χτύπησε την «πόρτα» του Baleno, καθώς δεν απέκτησε την υβριδική τεχνολογία της Suzuki. Τροφοδοτείται από ένα απλό ατμοσφαιρικό DualJet βενζινοκινητήρα 1.2 λίτρων, ο οποίος παράγει 90 ίππους και 113 Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων ή προαιρετικά με 5αρι αυτόματο AGS