Εντάξει η FIA έχει το «μαχαίρι, έχει και την πίτα» αλλά θα πρέπει να αλλάξει τη νοοτροπία, γιατί στη Formula 1 το τελευταίο διάστημα δεν έχουμε καταλάβει εάν παρακολουθούμε αγώνα για τη νίκη, ή αγώνα για να αποφύγουν οι οδηγοί τις ποινές.
Στον δεύτερο αγώνα στην Σαουδική Αραβία παρακολουθήσαμε και πάλι τις ποινές να πρωταγωνιστούν.
Με τον Αλόνσο να είναι ο κύριος «βαρυποινίτης» που δεν είχε στηθεί(;) όπως έπρεπε στην εκκίνηση, ενώ κατά τη διάρκεια εκτέλεσης της ποινής τους στα πιτς, μετά το τέλος του αγώνα του αφαίρεσαν την 3η θέση, για να του την ξαναδώσουν μετά από ένσταση που κατέθεσε η Aston Martin, η οποία στα δύο πρώτα Γκραν Πρι είναι η μεγάλη έκπληξη του πρωταθλήματος με τον Φερνάντο Αλόνσο να ζει μια δεύτερη νιότη.
Η αλήθεια είναι ότι η λίστα με τις ποινές είναι τόση μεγάλη που στο τέλος οι οδηγοί δεν θα οδηγούν για να κερδίσουν, αλλά για να μην τιμωρηθούν.
Και φυσικά οι αγώνες θα πρέπει να συνεχίζονται να κερδίζονται στις πίστες και όχι με τιμωρίες, ενστάσεις και εφέσεις.
Ποινές αναμφίβολα θα πρέπει να υπάρχουν και να μην παραβιάζονται, αλλά επειδή είναι τόσες πολλές η FIA και οι αγωνοδίκες ή πρέπει να είναι πιο συγκεντρωμένοι και να μην τους ξεφεύγει τίποτα αναλύοντας και αναλύοντας τα περιστατικά πριν την ανακοίνωση ή να είναι περισσότεροι, δηλαδή περισσότερα «μάτια».
Πάντως αυτό με τον Αλόνσο στο Γκραν Πρι της Σαουδικής Αραβίας, είναι δεν είναι τρίτος, και τελικά να είναι τρίτος μόνο ωραία αύρα δεν αφήνει.