H Mercedes AMG GT 63 S E Performance εξήλεκτρίζεται και αποκτά ισχύ ικανή να της δώσει τον τίτλο της πιο γρήγορης AMG.
Μέχρι την αποκάλυψη της νέας ηλεκτρικής AMG GT, με φημολογούμενη απόδοση άνω των 1.000 ίππων, η Mercedes παρουσίασε στην Σαγκάη τη νέα, για την ώρα, κορυφαία έκδοση της coupe AMG GT, που είναι πλέον plug-in hybrid με την συνδυασμένη ισχή να φτάνει τους 816 ίππους
Μπορεί το αγωνιστικό σαββατοκύριακο στην Σαγκάη να μην ήταν το καλύτερο για την ομάδα F1 της Mercedes, αυτό σε καμία περίπτωση δεν εμπόδισε τη γερμανική εταιρεία να αποκαλύψει τη νέα κορυφαία έκδοση του εξωτικού coupe AMG GT.
Mercedes AMG GT 63 S E Performance: Με τετρακίνηση, τετραδιεύθυνση και 816 ίππους!
Στο πνεύμα της F1, η κορυφαία έκδοση διαθέτει πλέον ηλεκτροκινητήρα, τοποθετημένο στο πίσω μέρος, με επιπλέον ισχύ 204 ίππους και 320 Nm ροπής. Ο ηλεκτροκινητήρας δίνει κίνηση απ’ ευθείας στους πίσω τροχούς, μέσω διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης και κιβώτιο δύο σχέσεων, που συνδυάζεται με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη των 9 σχέσεων MCT 9G. Σε περίπτωση που παρατηρηθεί ολίσθηση στους πίσω τροχούς, τότε μεταφέρεται ροπη και στους μπροστινούς, μέσω του συστήματος τετρακίνητησης 4MATIC+ της Mercedes.
Κάτω από το μπροστινό καπό, βρίσκεται ο θερμικός V8 των 4.0 λίτρων που αποδίδει 612 ίππους και 850 Nm ροπής, με τη συνδυασμένη ισχύ να φτάνει τους 816 ίππους και η ροπή να κυμαίνεται μεταξύ 1.080-1.420 Nm.
Με αυτή την ιπποδύναμη, η AMG GT 63 S E Performance, επιταχύνει από στάση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2.8 δευτ., με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 320 χλμ/ώρα, που σύμφωνα με την AMG, πρόκειται για το ταχύτερο αυτοκίνητό παραγωγής της.
H AMG GT 63 S E Performance διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό τόσο κεραμικά φρένα όσο και το σύστημα Active Ride της Mercedes, που ελαχιστοποιεί τις κλίσεις στις στροφές, ενώ μπορεί ο οδηγός να ρυθμίσει την ανάρτηση, ανάλογα τις επιθυμίες τους, εκτός φυσικά από την αυτόματη επιλογή.
Mercedes: Κεραμικά φρένα και ενεργός έλεγχος αντιστρεπτικών
Τα κεραμικά φρένα έχουν διάμετρο 420 χιλ. στον μπροστινό άξονα και 380 χιλ. στον πίσω, που φιλοξενούνται σε ζάντες 20 ιντσών (ελαστικά 295/35 μπροστά και 305/35 πίσω), ενώ υπάρχει και η επιλογή ζάντας με διάμετρο 21 ίντσες.
Η μπαταρία λιθίου-ιόντων της AMG GT 63 λειτουργεί υπό τάση 400 V, με χωρητικότητα ενέργειας 6.1 kWh που χαρίζει αυτονομία 13 χλμ. στην coupe AMG GT, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει σταθερά 70 kW ( 95 ίππους) και μέγιστη ισχύ τα 150 kW (204 ίππους). Η μπαταρία λειτουργεί σε θερμοκρασία 45 βαθμών Κελσίου, χάρη στο εξελιγμένο σύστημα ψύξης και για τη φόρτισή της υπάρχει και το σύστημα one-pedal, όπου ο οδηγός δεν χρησιμοποιεί το πεντάλ του φρένου.
Η AMG GT 63 εξοπλίζεται με ειδικά για την περίσταση δερμάτινα καθίσματα νάπα, την τελευταία γενιά του συστήματος πολυμέσων MBUX της Mercedes και φυσικά υπάρχει η δυνατότητα προσωποποιημένων επιλογών και χρωματικών συνδυασμών, μέσω του προγράμματος MANUFAKTUR της γερμανικής εταιρείας.
Οι παραγγελίες για τη νέα κορυφαία έκδοση θα ξεκινήσουν το τρίτο τρίμηνο του 2024, με άγνωστες για την ώρα τιμές.