Επίκαιρη και πανίσχυρη, αυτές είναι οι δυο λέξεις που περιγράφουν καλύτερα τη νέα Mercedes-AMG C63 S E Performance.
Μια νέα εποχή λοιπόν ξεκινάει για την κορυφαία C-Class, καθώς αποχωρίζεται την κίνηση στους πίσω τροχούς και τον θηριώδη V8 κινητήρα της. Οι σκληροπυρηνικοί ίσως τρομάξουν διαβάζοντας ότι η νέα AMG C63 S E Performance χρησιμοποιεί πλέον plug-in υβριδικό σύστημα. Μη βιαστείτε όμως να την κατηγορήσετε ότι θυσιάστηκε στο βωμό του εξηλεκτρισμού, καθώς οι αριθμοί που ακολουθούν αποκαλύπτουν ποια είναι η πραγματική αλήθεια.
Την τροφοδοσία της νέας AMG C63 S αναλαμβάνει ο γνωστός τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος δίλιτρος βενζινοκινητήρας M139L, τον οποίο «φοράει» επίσης η μικρότερη αδελφή της, η C43, καθώς και η SL43. Με τη σημαντική διαφορά όμως ότι για λογαριασμό της νέας AMG C63 S η ισχύς έχει σκαρφαλώσει στους 476 ίππους και η ροπή στα 545 Nm. Υπενθυμίζουμε ότι κάτω από το εμπρός καπό των C43 και SL43 παράγει 408 και 381 ίππους αντίστοιχα.
Η «ακτινογραφία» της νέας AMG C63 S δείχνει έναν ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων τοποθετημένο στον πίσω άξονα που δίνει ώθηση στους πίσω τροχούς, παρέα με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο περιορισμένο διαφορικό ολίσθησης. Το «παρών» δίνει για πρώτη φορά το σύστημα τετρακίνησης 4Matic+ σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο 9 ταχυτήτων. Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία η νέα AMG C63 S μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας για 13 χλμ., όταν πλέον τα περισσότερα plug-in υβριδικά επιτυγχάνουν αυτονομία πάνω από 50 χλμ. O λόγος είναι ότι δεν έχει δοθεί προτεραιότητα στην απόδοση, αλλά στη μέγιστη δύναμη, η οποία αποδεικνύεται και από τις επιδόσεις.
Με συνδυαστική ισχύ 680 ίππους και 1.020 Nm ροπής, η νέα AMG C63 S μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 3,4 δευτ. και να φτάσει τα 250 χλμ./ώρα (με κιτ βελτίωσης αγγίζει τα 280 χλμ./ώρα). Στη τεχνολογική φαρέτρα της νέας AMG C63 S συναντάμε, μεταξύ άλλων, σύστημα τετραδιεύθυνσης, head-up display, ψηφιακό πίνακα οργάνων και ενεργή ανάρτηση.