Ισχυρότερη και με πιο μπρουτάλ αμφίεση μας συστήνεται ξανά η Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, μετά από τη «φροντίδα» που δέχτηκε από το βελτιωτικό οίκο Mansory.
Αρχικά να υπενθυμίσουμε ότι το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο που επιμελήθηκε η AMG τροφοδοτείται από V8 twin-turbo βενζινοκινητήρα 4.0 λίτρων, ο οποίος συνοδεύεται από ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα και μπαταρία χωρητικότητας 6.1 kWh. Συνδυαστικά αποδίδει 843 ίππους και 1.400 Nm ροπής, ενώ επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός μόλις 2,9 δευτ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 316 χλμ./ώρα.
Οι παραπάνω αριθμοί όμως φαίνεται ότι δεν ήταν ικανοποιητικοί για τον οίκο Mansory και έτσι αποφάσισε να τους αυξήσει. Κατάφερε λοιπόν να ανεβάσει την ισχύ στους 892 ίππους και τη ροπή στα 1.490 Nm, με αποτέλεσμα η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να διαρκεί πλέον 2,8 δευτ., ενώ η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 320 χλμ./ώρα.
Όμως η AMG GT 63 S E Performance by Mansory δεν αρκεί να είναι πιο γρήγορη, αλλά πρέπει και να το δείχνει. Για το λόγο αυτό υπήρξε μια σειρά επεμβάσεων στην εξωτερική της εικόνα που δείχνουν ξεκάθαρα τις άγριες προθέσεις της.
Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος δεν τσιγκουνεύτηκε καθόλου το carbon υλικό, το οποίο έχει αναγνωριστεί για τις «ευεργετικές» του ιδιότητες. Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες έχει χρησιμοποιηθεί ευρέως στο καπό, στο μπροστινό splitter, στα πλευρικά μαρσπιέ, στον πίσω διαχύτη που αγκαλιάζει τις διπλές εξατμίσεις, στην αεροτομή και στη μάσκα.
Παρατηρήστε ακόμα το λογότυπο Mansory που αντικαθιστά αυτό της Mercedes, τις μαύρες γυαλιστερές ζάντες των 22 ιντσών, τις κίτρινες πινελιές στις δαγκάνες των φρένων και σε διάφορα άλλα σημεία του αμαξώματος. Το κίτρινο χρώμα επεκτείνεται στο εσωτερικό, καθώς εφαρμόζεται στις ραφές, στα πάνελ των θυρών, στα πατάκια, στο λεβιέ ταχυτήτων και στα καθίσματα.
Η τιμή της AMG GT 63 S E Performance με την υπογραφή Mansory δεν ανακοινώνεται, αλλά όπως προαναφέραμε ο βελτιωτικός οίκος είναι απαιτητικός με τους αριθμούς.