Είναι ίσως λίγο οξύμωρο να βλέπεις ένα cabrio μοντέλο στα χιόνια, ακόμα και με κλειστή την οροφή. Ωστόσο η επερχόμενη και καμουφλαρισμένη Mercedes-AMG SL 300 δεν πήγε για παιχνίδια στο λευκό τοπίο, αλλά για να βελτιώσει τις ικανότητές της.
Για το σκοπό αυτό ταξίδεψε μέχρι την παγωμένη Σουηδία, όπου ξεκίνησε αμέσως τις εντατικές δοκιμές εξέλιξης μέσα σε ελεγχόμενες χιονισμένες διαδρομές. Η χαμηλή πρόσφυση πάνω σε αυτά τα εδάφη είναι ιδανική για τους μηχανικούς της Mercedes-AMG, ώστε να τελειοποιήσουν το πλήρως προσαρμοζόμενο σύστημα τετρακίνησης 4MATIC+.
Στο σημείο αυτό να πούμε ότι για πρώτη φορά η SL, στην όγδοη πλέον γενιά της, αποκτά τετρακίνηση. Παράλληλα στις ακραίες καιρικές συνθήκες που επικρατούν κοντά στον Αρκτικό Κύκλο η επανασχεδιασμένη υφασμάτινη οροφή της Mercedes-AMG SL 300 καλείται να αποδείξει την αντοχή της.
Mercedes: Ανακαλούνται 131 Sprinter στην Ελλάδα
Κάθε νέα SL θα φέρει την υπογραφή του τμήματος επιδόσεων Mercedes-AMG, ενώ θα είναι το μοναδικό της μοντέλο με υφασμάτινη οροφή. Έτσι ο σπορ χαρακτήρας πρέπει να θεωρείται δεδομένος, ενώ οι «προπονήσεις» περιλαμβάνουν δυναμική οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο A81 Autobahn και στη θρυλική πίστα του Νιρμπουργκρίνγκ. Σημειώνεται ακόμα ότι αρκετές δοκιμές έχουν πραγματοποιηθεί ψηφιακά με προσομοιωτές.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το εσωτερικό της νέας Mercedes-AMG SL θα είναι 2+2 θέσεων, ενώ διακρίνουμε ότι στο πίσω τμήμα της υπάρχει ενσωματωμένη αεροτομή. Αυτή αναπτύσσεται αυτόματα ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος.
Για την ιστορία αξίζει να αναφέρουμε ότι πριν ακριβώς από 69 χρόνια, στις 12 Μαρτίου του 1952 η Daimler-Benz AG, όπως ονομάζονταν τότε η γερμανική εταιρεία, ξεκινούσε δοκιμές της εμβληματικής 300 SL (super light) σε δημόσιους δρόμους. Η αποκάλυψη της νέας Mercedes-AMG SL 300 έχει προγραμματιστεί αργότερα εντός του τρέχοντος έτους.