Στα υβριδικά, εκτός από τα ηλεκτρικά, σκοπεύει να στραφεί στο μέλλον η AMG οπότε προχώρησε στις σχετικές ανακοινώσεις μέσω των οποίων ενημερώνει τι πρόκειται να κάνει στα υψηλής ισχύος σύνολά της.
Οι υβριδικοί κινητήρες των Γερμανών θα χωρίζονται σε δύο κατηγορίες, εκείνους με τέσσερις και εκείνους με οχτώ κυλίνδρους. Σε κάθε περίπτωση το ηλεκτρικό κομμάτι αποτελείται από σύγχρονο ηλεκτρικό κινητήρα και μπαταρία υψηλών επιδόσεων, ενώ υπάρχει και τετρακίνηση AMG Performance 4MATIC+.
Ο ηλεκτρικός κινητήρας έχει αναπτυχθεί ειδικά για την AMG και θα κινεί τον πίσω άξονα. Θα βρίσκεται ανάμεσα σε ηλεκτρικά ελεγχόμενο κιβώτιο δύο σχέσεων και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κεντρικό διαφορικό, το οποίο ονομάζεται Electric Drive Unit (EDU).
Mercedes-AMG: Γίνεται ηλεκτρική, αλλά κρατάει χαρακτήρα
Το εν λόγω ηλεκτρικό μοτέρ μπορεί να παράξει μέχρι 204 ίππους και 320 Nm ροπής. Αν και η κίνηση θα πηγαίνει στον πίσω άξονα, εν τούτοις υπάρχει η δυνατότητα ένα ποσοστό να κατευθυνθεί στους μπροστά τροχούς, αν τα συστήματα ελέγχου εντοπίσουν ολίσθηση του πίσω μέρους.
Η ύπαρξη δύο σχέσεων σημαίνει ότι ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να συνδυάσει ισχυρή επιτάχυνση από στάση αλλά και επίτευξη υψηλής τελικής ταχύτητας. Για την ακρίβεια, η πρώτη σχέση φτάνει μέχρι τα 140 χλμ./ώρα, ενώ από εκεί και πάνω το κιβώτιο περνάει στη δεύτερη.
Τα υβριδικά μοντέλα θα έχουν 5+1 οδηγικά προφίλ. Τα πρώτα πέντε είναι τα Electric (αποκλειστική χρήση του ηλεκτροκινητήρα), Comfort (άνεση), Sport, Sport+ και Race, ενώ θα υπάρχει και το Individual, στο οποίο ο οδηγός θα μπορεί να προσαρμόσει όλες τις επιμέρους παραμέτρους ελεύθερα.
Η κορυφαία εκδοχή θα συνδυάζεται με V8 βενζινοκινητήρα 4.0 λίτρων. Ο συνδυασμός θα κάνει το ντεμπούτο του στη Mercedes-AMG GT73, η οποία θα αποδίδει 815 ίππους και 1.000 Nm ροπής, με αποτέλεσμα η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να χρειάζεται λιγότερο από 3.0 δευτερόλεπτα.
Στα επιβεβαιωμένα σύνολα είναι και εκείνο της C63, το οποίο θα είναι plug-in υβριδικό. Ο βενζινοκινητήρας θα είναι τετρακύλινδρος 2.0 λίτρων με ισχύ 445 ίππων, ενώ σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα το σύνολο θα αγγίζει τους 650 ίππους.