«Θα θέλατε να πήγαινε πιο γρήγορα;». Και, εκεί που επεξεργάζεστε το ερώτημα, έρχεται το τίμημα, προϊδεάζοντας για τα περαιτέρω…
Η Mercedes-Benz φέρεται να παρέχει τη βελτίωση της απόδοσης των ηλεκτρικών οχημάτων της ως μέρος μιας νέας διαδικτυακής συνδρομητικής υπηρεσίας, στις ΗΠΑ.
Οι αναφορές μέσων ενημέρωσης εστιάζουν στο γεγονός ότι το κέρδος απόδοσης θα ήταν αρκετό προκειμένου να επιτρέψει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα EQ να επιταχύνουν 0-100 χλμ/ώρα, περίπου, ένα δευτερόλεπτο πιο γρήγορα από τα αντίστοιχα συμβατικά μοντέλα.
Η Mercedes σχεδιάζει, πράγματι, να προσθέσει τη δυνατότητα μηνιαίας συνδρομής στα πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα της υπο-μάρκας EQ. Όπως όλα δείχνουν, η προσαρμογή επιτάχυνσης της Mercedes στα οχήματα EQ θα διατίθεται με ετήσια τιμή 1.200 δολαρίων.
Οι αντίπαλοι του εν λόγω σχεδίου υποστηρίζουν ότι η Mercedes ζητά από τους πελάτες να πληρώσουν επιπλέον για ένα χαρακτηριστικό hardware που τοποθετείται στο όχημα όταν αυτό φύγει από το εργοστάσιο.
Υπενθυμίζεται ότι η BMW προκάλεσε θύελλα νωρίτερα φέτος με το σχέδιό της να διαθέσει θερμαινόμενα καθίσματα μέσω ενός παρόμοιου συνδρομητικού μοντέλου.
Είναι αλήθεια πως ο συνεχώς αυξανόμενος όγκος της ενσωματωμένης τεχνολογίας λογισμικού που βρίσκεται στα σύγχρονα οχήματα έχει εισαγάγει πολλές νέες ευκαιρίες για δημιουργία εσόδων, συμπεριλαμβανομένης της πώλησης μηνιαίων συνδρομών για λειτουργίες όπως η ψυχαγωγία, η συνδεσιμότητα τηλεφώνου, τα θερμαινόμενα καθίσματα, οι λειτουργίες ADAS και ημι-αυτόνομη οδήγηση.
Οι ενσωματωμένες συνδρομητικές υπηρεσίες είναι σχετικά νέες, επομένως έχουμε αρκετά περιορισμένη κατανόηση της στάσης των καταναλωτών απέναντι σε τέτοια χαρακτηριστικά. Στις αρχές του 2022, η Cox Automotive διεξήγαγε μια έρευνα σε 217 άτομα που σκόπευαν να αγοράσουν ένα νέο αυτοκίνητο μέσα σε δύο χρόνια για να εξακριβώσει πόσο πρόθυμοι θα ήταν να ξεκλειδώσουν τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου μέσω μιας μηνιαίας συνδρομής. Ένα ηχηρό 75% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δεν ενδιαφέρεται για κανενός είδους συνδρομητικές υπηρεσίες…
Ενδέχεται, στην πορεία, να υπάρχουν πιθανοί τρόποι εκτέλεσης ενός μοντέλου μικτών πωλήσεων όπου οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ μιας μειωμένης τιμής αγοράς με την επιλογή προσθήκης συνδρομών ή της αγοράς του οχήματος και των λειτουργιών μαζί.