Γιατί, λοιπόν, αυτή η Mercedes-Benz 200 GLB 4Matic αποτελεί ένα συνδυασμό που τη θέτει στην κορυφή;
Τρία είναι τα σημεία που συγκεντρώνουν περισσότερο το ενδιαφέρον: Κινητήρας βενζίνης 1,33 λίτρων, αυτόματο κιβώτιο, 4κίνηση.
Δύσκολο, ακόμα και στην premium κατηγορία, να βρεις τέτοιο τρίπτυχο, με βάση τη μικρή κατά μίαν έννοια χωρητικότητα του κινητήρα.
Φυσικά, η έκδοση 200 GLB είναι διαθέσιμη χωρίς το σύστημα 4Matic, που, επόμενο είναι να αυξάνει και την τελική τιμή…
Αυτή η έκδοση, πέρα από τους φανατικούς της 4κίνησης απευθύνεται, κυρίως, στους λάτρεις των αποδράσεων και των αναζητήσεων, που σε κάποιες διαδρομές η τετρακίνηση κρίνεται απαραίτητη.
Εάν, μάλιστα, υπάρχει και η δυνατότητα για τέσσερις ακόμα ζάντες με χειμερινά ελαστικά, η GLB 200 4Matic αποκτά ακόμα περισσότερες δυνατότητες διασχίζοντας κλασικούς χειμερινούς προορισμούς, ενώ στο drive mode με προγράμματα Eco, Comfort, Sport και offroad, επιλέγετε πως, ακριβώς, θέλετε να κινηθείτε.
Και από χώρους; Στα 570 λίτρα του πορτμπαγκαζ φορτώνεται ό,τι θέλετε.
Θα θέλαμε, όμως, να υπάρχει ρεζέρβα, αντί του κιτ ελαστικού, καθώς όταν έχεις στη διάθεσή σου ένα όχημα με κίνηση και στους δύο άξονες, μπορείς να ακολουθήσεις τον πιο σκληρό δρόμο που σε οδηγεί σε αυτό το πανέμορφο ελληνικό χωριό «πνιγμένο» στις καταστανιές.
Στον πίνακα οργάνων ο οδηγός μπορεί να δει τις κλίσεις του αμαξώματος, καθώς και τη λειτουργία της τετρακίνησης, που υπό κανονικές συνθήκες η κίνηση μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς, ενώ μόλις αρχίσει να χάνεται η πρόσφυση, ποσοστό ροπής έως 50% μεταφέρεται στον πίσω άξονα.
Ο κινητήρας 1.332 κ.εκ. απόδοσης 163 ίππων με ροπή 250 Nm από τις 1.650 σ.α.λ. συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8G-DCT διπλού συμπλέκτη.
Οδηγώντας με πνεύμα οικονομίας η μέση κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 8,8 λίτρα/100 χλμ. Εάν, βεβαίως, είσαι πιο βίαιος με το πεντάλ του γκαζιού, τότε θα δεις η μέση κατανάλωση να αυξάνεται κατά ένα και πλέον λίτρο.
Όλα έχουν να κάνουν με το πως θέλεις να οδηγείς την 200 GLB 4Matic. Η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 202 χλμ./ώρα, ενώ για την επιτάχυνση 0-100 ο χρόνος είναι 9,7 δευτ., και 173 γρ./χλμ. οι εκπομπές ρύπων.
Το τιμόνι είναι ακριβές, με τα αριστερά χειριστήρια «ελέγχεις» τις λειτουργίες του καντράν και με τα δεξιά της οθόνης ψυχαγωγίας, ενώ το ταξίδι γίνεται ακόμα πιο απολαυστικό από το υψηλής απόδοσης Hi-Fi.
Σταθερό στο δρόμο, χωρίς κλίσεις, με πολύ καλό βαθμό στην ποιότητα κύλισης, γίνεται αμέσως αντιληπτό ότι οι Γερμανοί έχουν δώσει έμφαση στην οδική συμπεριφορά του SUV.
Να θυμηθούμε και τις εξωτερικές διαστάσεις σε μήκος/πλάτος/ύψος, με 4.634 χλστ./1.834 χλστ./1.639 χλστ. αντίστοιχα.
Πέρα από την ποιότητα, την οδική συμπεριφορά και το κύρος, η 200 GLB 4Matic μας ξεναγεί σε ένα κόσμο διαφορετικό λόγω της τετρακίνησης που τείνει να γίνει είδος προς εξαφάνιση…
Από 55.150 ευρώ η τιμή για τη συγκεκριμένη έκδοση.
Διαβάστε ακόμα