Ήταν το μακρινό 1954 όταν Mercedes-Benz 300 SL άνοιξε για πρώτη φορά τα «φτερά» της και προσγειώθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης, όπου έκανε πρεμιέρα.
Οι ανοιγόμενες προς τα επάνω πόρτες της ήταν η αιτία που απέκτησε το προσωνύμιo «Gull-Wing», δηλαδή φτερά γλάρου. Η γερμανική εταιρεία με έμβλημα το διάσημο αστέρι κατασκεύασε συνολικά μόλις 3.258 αντίτυπα της 300 SL, εκ των οποίων 1.400 είχαν coupe και 1.858 roadster αμάξωμα.
Πρωταγωνίστρια στην ιστορία που σας διηγούμαστε σήμερα είμαι η συγκεκριμένη coupe 300 SL του 1957 που βλέπετε στις φωτογραφίες. Πλέον διανύει τη δεύτερη νιότη της, καθώς οι άνθρωποι της βρετανικής Thornley Kelham, η οποία ειδικεύεται στην αποκατάσταση ιστορικών οχημάτων, γιάτρεψαν όλα τα «τραύματα» που της είχε προξενήσει ο χρόνος.
Ο ιδιοκτήτης της 300 SL, ο οποίος είναι ένας έμπειρος συλλέκτης ιστορικών αυτοκινήτων, είχε μόνο μια απαίτηση. Την επιστροφή της 300 SL στη ζωή σύμφωνα με αρχικές της προδιαγραφές.
Η μοναδική εξαίρεση που δέχτηκε αφορούσε το χρώμα του καλλίγραμμου αμαξώματος, το οποίο από ασημί άλλαξε σε ανοιχτό μπλε. Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε και εσείς πλέον η 300 SL μοιάζει λες και κύλισε μόλις χτες από τη γραμμή παραγωγής.
Το μπροστινό της τμήμα είχε υποστεί αρκετές ζημίες, οι οποίες έπρεπε να διορθωθούν με ανταλλακτικά της 300 SL roadster που όμως δεν είχαν ακριβώς το ίδιο μέγεθος. Ευτυχώς όμως το σωληνοειδές αλουμινένιο σασί ήταν σε αρκετά καλή κατάσταση.
Περιποίηση χρειάστηκε και ο εξακύλινδρος κινητήρας των 3.0 λίτρων, ο οποίος είναι τοποθετημένος υπό κλίση, ώστε να χωρά κάτω από το χαμηλό καπό. Οι ειδικοί αποκατάστασης της Thornley Kelham χρειάστηκε να αγοράσουν διάφορα μηχανικά εξαρτήματα, αλλά και μια σειρά μικρών εξαρτημάτων, όπως τα εσωτερικά φώτα. Το συνολικό κόστος για τη «θεραπεία» της 300 SL, το οποίο δεν αποκαλύπτεται, είχε εξαψήφιο αριθμό.