Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Mercedes-Benz ανακαλεί σχεδόν ένα εκατομμύριο παλαιότερα οχήματα από όλο τον κόσμο λόγω πιθανών προβλημάτων με το σύστημα πέδησής τους. Το Σαββατοκύριακο, η εταιρεία έκανε γνωστό ότι θα επικοινωνήσει με τους ιδιοκτήτες των οχημάτων, καθώς τα φρένα τους ενδέχεται να επηρεαστούν από αυτό που αποκάλεσε «προχωρημένη διάβρωση». Η ανάκληση αφορά συνολικά 993.407 οχήματα, συμπεριλαμβανομένων 70.000 στη Γερμανία. Η εταιρία ανακάλεσε παρόμοιο αριθμό αυτοκινήτων, πέρυσι, για ένα ζήτημα ασφάλειας με το σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης.
Η επίσημη θέση, αυτή τη φορά, αφορά τα οχήματα που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2004 και 2015, από τις σειρές SUV ML και GL καθώς και πολυτελή βαν της R-Class. «Διαπιστώσαμε ότι σε ορισμένα από αυτά τα οχήματα, η λειτουργία του ενισχυτή φρένων θα μπορούσε να επηρεαστεί από προηγμένη διάβρωση στην περιοχή άρθρωσης του περιβλήματος», ήταν η επίσημη ανακοίνωση. «Μπορεί ένας ιδιαίτερα ισχυρός ή σκληρός ελιγμός πέδησης να προκαλέσει μηχανική βλάβη στον ενισχυτή πέδησης». «Σε μια τόσο σπάνια περίπτωση, δεν θα ήταν δυνατή η επιβράδυνση του οχήματος μέσω του φρένου λειτουργίας. Έτσι, ο κίνδυνος σύγκρουσης ή τραυματισμού θα αυξανόταν».
Η Mercedes είπε ότι ξεκινά την ανάκληση αμέσως και ότι η διαδικασία θα περιλαμβάνει επιθεώρηση των δυνητικά ελαττωματικών οχημάτων και αντικατάσταση ανταλλακτικών εάν είναι απαραίτητο.
Τον περασμένο Φεβρουάριο, η εταιρεία ανακάλεσε, πάλι, πάνω από 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα λόγω ενός ελαττώματος στη λειτουργία “eCall”, η οποία ειδοποιεί τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης για ένα ατύχημα και αναμεταδίδει τη θέση του οχήματος. Το ελάττωμα σήμαινε ότι ήταν πιθανό να σταλεί λάθος τοποθεσία. Επειδή το πρόβλημα σχετιζόταν με λογισμικό, η επιδιόρθωση έγινε κυρίως “over the air” – μέσω ασύρματης λήψης χρησιμοποιώντας την υπάρχουσα σύνδεση δεδομένων κινητής τηλεφωνίας του αυτοκινήτου. Ως γνωστόν, το σύστημα eCall είναι υποχρεωτικό στην Ευρωπαϊκή Ένωση για όλα τα αυτοκίνητα που πωλούνται από το 2018.