Μέσα από το βιβλίο του με τίτλο “Oι Προφητείες” το 1555 o Νοστράδαμος, σύμφωνα με μεγάλη μερίδα αναγνωστών του, είχε προβλέψει πολλά ιστορικά γεγονότα που συνέβησαν αργότερα.
Κάτι αντίστοιχο, στο χώρο της αυτοκίνηση,ς έπραξε η Mercedes-Benz F 100, ένα πρωτότυπο-ερευνητικό όχημα, το οποίο έκανε πρεμιέρα στις 12 Ιανουαρίου του 1991 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ.
Μπορεί να ακουστεί κλισέ η φράση, αλλά η F 100 ήταν αρκετά μπροστά από την εποχή της, καθώς πριν από 30 χρόνια ενσωμάτωνε πολλές τεχνολογίες που χρησιμοποιούν τα σύγχρονα αυτοκίνητα.
Mercedes AAVision: Ποιο SUV κυοφόρησε το 1996;
Ποιες ήταν αυτές; Ενδεικτικά αναφέρουμε τη χρήση του κινητού τηλεφώνου με κουμπιά ενσωματωμένα στο τιμόνι που είδαμε το 1998 στην S-Class, τους xenon προβολείς που εγκαινίασε η E-Class το 1995, την αναγνώριση φωνής μέσω κινητού τηλεφώνου που έκανε πρεμιέρα το 1996 ως LINGUATRONIC στην S-Class, την ηλεκτρονική παρακολούθηση της πίεσης του αέρα στα ελαστικά που έκανε ντεμπούτο το 1999 στην CL, το σύστημα εισόδου χωρίς το παραδοσιακό κλειδί που απέκτησε πρώτη η S-Class το 1999 και τους αισθητήρες βροχής για τους υαλοκαθαριστήρες που χρησιμοποίησε η CL Coupe το 1996.
Η σχετική λίστα περιλαμβάνει επίσης τον έλεγχο απόστασης ασφαλείας (DISTRONIC) που έφερε αργότερα η S-Class το 1998, την κάμερα οπισθοπορείας που πρωτοείδαμε το 2005 στην S-Class και τον έλεγχο «νεκρής» γωνίας που τοποθετήθηκε το 2007 πάλι στην ναυαρχίδα S-Class.
Σημειώστε ότι η φουτουριστική F 100 διέθετε φορητό φαξ, έναν μόνιμα εγκατεστημένο προσωπικό ηλεκτρονικό υπολογιστή και δυο ηλικιακά πάνελ που καταλάμβαναν δύο τετραγωνικά μέτρα της οροφής.
Η θέση οδήγησης στην F 100 ήταν τοποθετημένη στο κέντρο της καμπίνας για να επιτευχθεί μεγαλύτερη ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσης, ενώ αριστερά και δεξιά από πίσω της υπήρχαν ακόμα δυο καθίσματα για τους συνεπιβάτες.
Η απουσία μεσαία κολόνας διευκόλυνε την επιβίβαση-αποβίβαση των πίσω επιβατών. Η απόσταση του ταμπλό από τον οδηγό έπαιζε και αυτή ρόλο στην ασφάλεια, ενώ πρωτοποριακή σίγουρα ήταν η οθόνη πίσω από το τιμόνι για την προβολή σημαντικών πληροφοριών. Τμήματα του δαπέδου και της οροφής ήταν κινούμενα, καθώς αποτελούσαν μέρος των μεγάλων πίσω συρόμενων θυρών.