Ο σχετικά νεαρός με την κομψή σύντροφό του, περιεργαζόντουσαν επι αρκετή ώρα την GLB 180 κάτω από τον άσπρο επιβλητικό φάρο, με φόντο το γαλάζιο του Κορινθιακού.
Ήταν μάλιστα ανοικτά τα παράθυρα και χάζευαν και το εσωτερικό.
Επειδή έδειχναν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το αυτοκίνητο τους πλησιάσαμε.
Μετά τις πρώτες συστάσεις μας ρώτησαν εάν αυτή η έκδοση ήταν η βασική της GLB.
H απάντησή μας ήταν στο μήκος κύματος της ερώτησης.
Και αυτός είναι ο λόγος του τίτλου «σε όλα υπάρχει μια αρχή»
Γιατί η GLB 180 είναι το βασικό μοντέλο τη σειράς, που επι της ουσίας κάνει την ίδια ακριβώς «δουλειά» με τις πιο πλούσιες εκδόσεις.
Πέρα του εξοπλισμού δεν αλλάζει κάτι σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη.
Μη ξεχνάμε οτι υπάρχουν καταναλωτές που θέλουν τη βασική έκδοση εάν φυσικά τους καλύπτει με τα απαραίτητα.
Και η GLB 180 έχει βασικό πλούσιο εξοπλισμό που καλύπτει τις σημερινές απαιτήσεις.
Όπως ενιαίο ψηφιακό πίνακα οργάνων με την οθόνη ψυχαγωγίας και μέσω touchscreen στη βάση της κεντρικής κονσόλας, χειριστήρια στο τιμόνι, και μεγάλες θήκες μικροαντικειμένων. Το εσωτερικό και σε αυτήν την έκδοση παραμένει Mercedes και δε βλέπουμε το λόγο για να είναι διαφορετικά.
Και αφού βρισκόμαστε στο εσωτερικό να αναφέρουμε ότι ο χώρος των αποσκευών προσφέρει 570 λίτρα, αλλά «κόκκινη» κάρτα καθώς ως SUV θα θέλαμε ρεζέρβα και όχι κιτ ελαστικών.
Να προσθέσουμε εδώ και τις διαστάσεις σε μήκος/πλάτος/ύψος, 4.634 χλστ./1.834 χλστ./1.659 χλστ. και μεταξόνιο 2.829 χλστ.
Τι υπάρχει όμως κάτω από το μπροστινό καπό.
4κύλινδρος κινητήρας βενζίνης 1.3 λίτρων (1.332 κ.εκ. για την ακρίβεια) απόδοσης 136 ίππων με ροπή 200 Nm.
To κιβώτιο είναι διπλού συμπλέκτη αυτόματο 7 σχέσεων με διαφορετικά προγράμματα οδήγησης.
Και πως είναι στο δρόμο το γερμανικό αυτοκίνητο των 1.555 κιλών.
Εάν κυκλοφορείς στην πόλη έχεις επιλέξει το Eco για μεγαλύτερη οικονομία. Εκτός πόλεων θα επιλέξετε το sport καθώς ο κινητήρας γίνεται πιο ζωηρός και μειώνεται η υστέρηση του κιβωτίου τη στιγμή που ζητάς την άμεση απόκριση για το προσπέρασμα.
Οι τεχνικοί της Mercedes έχουν φροντίσει ώστε το αυτοκίνητο να πατάει σωστά στο δρόμο, το τιμόνι πληροφορεί, οι κλίσεις ελάχιστες, απουσία του ενοχλητικού φαινομένου της πλεύσης του αμαξώματος, στιβαρό και φρένα που δεν παρουσίασαν κανένα σύμπτωμα στην αποτελεσματικότητά τους.
Θεωρούμε ότι η Mercedes λόγω του «σκληρού» σχήματος, (δηλαδή σε σχέση με την GLA δεν είναι τόσο μοντέρνα σχεδιαστικά, αλλά πολύ πιο πρακτική) έδωσαν το δυνατό χαρτί στην οδική συμπεριφορά.
Βέβαια η σχεδίαση είναι ζήτημα ενός εκάστου.
Στα 8,9 λίτρα κυμάνθηκε η μέση κατανάλωση σύμφωνα με το κομπιούτερ ταξιδιού.
Η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 197 χλμ./ώρα, ο χρόνος της επιτάχυνσης 0-100 ανέρχεται στα 9,9 δευτ. με 159 γρ./χλμ.
Βασική έκδοση λοιπόν η λευκή GLB 180 που φέρει όλη τη λάμψη του αστεριού χωρίς εκπτώσεις.
Τιμή από 38.350 ευρώ.
Διαβάστε ακόμα