H Mercedes τιμά την επέτειο της εμβληματικής CL (C 215), η οποία έκανε πρεμιέρα το Μάρτιο του 1999 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Η εντυπωσιακή σχεδίαση της CL ξεχώριζε με τους διπλούς στρογγυλούς προβολείς, την εκτεταμένη σιλουέτα και την κεκλιμένη γραμμή οροφής. Σύμφωνα με την Mercedes η CL, σε σύγκριση με την προκάτοχό της (C 140), ήταν 72 χλστ. πιο κοντή σε μήκος, 55 χλστ. πιο στενή και 54 χλστ. χαμηλότερη, ενώ το μεταξόνιο είχε μειωθεί κατά 60 χλστ. Η χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής, αλουμίνιου, μαγνησίου και πλαστικού στο αμάξωμα της CL, είχαν ως αποτέλεσμα το βάρος της να μειωθεί κατά 340 κιλά σε σύγκριση με την C 140.
Οι διαστάσεις στο εσωτερικό της CL ήταν εφάμιλλες με της S-Class. Το ταμπλό, τα καθίσματα, τα πάνελ των θυρών και το κεντρικό υποβραχιόνιο είχαν στάνταρ δερμάτινη επένδυση. Άφθονη ήταν επίσης η χρήση ξύλινων διακοσμητικών στην καμπίνα, ενώ από την άνοιξη του 2001 διαθέσιμη ήταν η πέτρινη επένδυση designo.
Η γκάμα περιελάβανε αρχικά την CL 500 με V8 κινητήρα 306 ίππων και έπειτα την CL 600 με V12 κινητήρα 367 ίππων και σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων, το οποίο ήταν προαιρετικά διαθέσιμο στην CL 500. Ακολούθησε η CL 55 AMG με V8 κινητήρα 360 ίππων και η CL 63 AMG με V12 κινητήρα 444 ίππων. Το 2003 ήρθε η κορυφαία CL 65 AMG με V12 bi-turbo κινητήρα 612 ίππων και 1.000 Nm ροπής.
Mercedes CL: Τεχνολογίες αιχμής
Αιχμή του δόρατος για την CL αποτέλεσε το ενεργό σύστημα ανάρτησης Active Body Control (ABC) με υδραυλικό σύστημα υψηλής πίεσης 200 bar, ισχυρούς αισθητήρες και χειριστήρια που εξασφάλιζε κορυφαία ποιότητα κύλισης. Επιπλέον η CL εξοπλίζονταν με σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου ευστάθειας (ESP), αντιολισθητική υποβοήθηση (ASR), σύστημα αντιμπλοκαρίσματος πέδησης (ABS) και υποβοήθησης πέδησης (BAS).
Αξίζει να αναφέρουμε ακόμα ότι τη σεζόν του 2000 στη Formula 1, μια ειδικά τροποποιημένη CL 55 AMG ανέλαβε καθήκοντα Αυτοκινήτου Ασφαλείας στα Γκραν Πρι. Το φθινόπωρο του ίδιου έτους η Mercedes λάνσαρε μια συλλεκτική έκδοση, μόλις 55 οχημάτων, η οποία βασίζονταν στην CL 55 AMG που χρησιμοποιούνταν ως Αυτοκίνητο Ασφαλείας στη Formula 1. Ήταν το πρώτο όχημα στον κόσμο που κυκλοφορούσε στους δημόσιους δρόμους με σύστημα πέδησης, το οποίο διέθετε εσωτερικά αεριζόμενους δίσκους φρένων από κεραμικά ενισχυμένα με ίνες.
Συνολικά η γερμανική εταιρεία κατασκεύασε 47.984 CL μέχρι το Φεβρουάριο του 2006, εκ των οποίων οι 32.224 αφορούσαν την CL 500.