Η Mercedes αποκάλυψε στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου, την πιο περιπετειώδη εκδοχή της E-Class.
O λόγος για τη νέα E-Class All-Terrain, η οποία έρχεται να συμπληρώσει τη γκάμα, καθώς προστίθεται στις επιλογές των Saloon και Estate αμαξωμάτων. Σημειώνεται ότι η πρώτη E-Class All-Terrain λανσαρίστηκε το 2017, ενώ βασίζεται στο πρακτικότερο αμάξωμα της E-Class Estate, από την οποία διαφέρει σε διαστάσεις μόνο ως προς το ύψος (1.497 χλστ).
Έχει σχεδόν το ίδιο μήκος που βρίσκεται στα 4.950 χλστ., ενώ το πλάτος στα 1.904 χλστ. Οι off-road ικανότητες της νέας E-Class All-Terrain «προδίδονται» από το σκούρο γκρι πλαστικό προστατευτικό περιμετρικά του αμαξώματος και στους θόλους των τροχών, τις επιχρωμιωμένες ποδιές εμπρός-πίσω και τη διαφορετική σχεδίαση των προφυλακτήρων. Πατάει σε τροχούς 18 ιντσών, οι οποίοι ντύνονται με ελαστικά διαστάσεων 235/55, ενώ προαιρετικές είναι οι ζάντες 19 και 20 ιντσών.
Η Mercedes E-Class All-Terrain πέρα από την άσφαλτο
Σημαντικότερα «όπλα» της όμως είναι η στάνταρ τετρακίνηση 4MATIC, η στάνταρ αερανάρτηση AIRMATIC που μπορεί να αυξήσει την απόσταση από το έδαφος έως και 46 χλστ. παρέχοντας συνεχώς ρυθμιζόμενη απόσβεση και η ικανότητα ρυμούλκησης με φρένα έως και 2.100 κιλών. Ο οδηγός σε off-road διαδρομές έχει πρόσβαση σε πυξίδα, συντεταγμένες γεωγραφικού πλάτους και μήκους και ένδειξη γωνίας οχήματος.
Παρατηρήστε επίσης τη διαφορετική γρίλια της μάσκας, η οποία προαιρετικά μπορεί να είναι φωτιζόμενη με μονάδες Led. Σύμφωνα με την Mercedes η νέα E-Class All-Terrain έχει τον καλύτερο συντελεστή οπισθέλκουσας (cd 0,28) στην κατηγορία της. Μεγαλύτερο κατά 22 χλστ. είναι επίσης το μεταξόνιο των 2.961 χλστ. εξασφαλίζοντας περισσότερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών.
Η χωρητικότητα του μεγάλου πορτμπαγκάζ (με στάνταρ ηλεκτρικό άνοιγμα) ανέρχεται σε 615 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων σε ποσοστό 40:20:40 φτάνει τα 1.830 λίτρα. Στην plug-in υβριδική έκδοση όμως η χωρητικότητα μειώνεται στα 460 λίτρα έως 1.675 λίτρα.
Η γκάμα της νέας E-Class All-Terrain περιλαμβάνει βενζινοκινητήρα, πετρελαιοκινητήρα και plug-in υβριδική έκδοση. Η E 220 d 4MATIC με δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα και ήπιο υβριδικό σύστημα (+23 ίπποι) παράγει 197 ίππους, ενώ η E 450 4MATIC με βενζινοκινητήρα 3.0 λίτρων, επίσης σε συνδυασμό με ήπιο υβριδικό σύστημα (+23 ίπποι), αποδίδει 381 ίππους. Η plug-in υβριδική E 300 de 4MATIC των 313 ίππων με κινητήρα 2.0 λίτρων υπόσχεται ηλεκτρική αυτονομία 100 χλμ.
Στις επίσημες αντιπροσωπείες της Mercedes η νέα E-Class All-Terrain θα αρχίσει να καταφτάνει το πρώτο τρίμηνο του 2024, ενώ θα κάνει και απόβαση στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού.