Στην ελίτ της κινέζικης κοινωνίας απευθύνεται η Mercedes E-Class L, η οποία διατίθεται στην τοπική αγορά και διακρίνεται για το μακρύτερο μεταξόνιο της. Πολλές άλλωστε εταιρείες προσφέρουν τα γνωστά στην Ευρώπη μοντέλα τους στην Κίνα, με τη διαφορά ότι έχουν επιμηκυμένο μεταξόνιο.
Μια τέτοια περίπτωση λοιπόν είναι και η E-Class L, η οποία ανανεώθηκε και έκανε πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Πεκίνου. Οι βασικότερες αλλαγές, όπως και στη μικρότερη E-Class, εντοπίζονται στα Led φωτιστικά σώματα, στους προφυλακτήρες και στη γρίλια της μάσκας.
Η γερμανική εταιρεία έβαλε και πάλι την Ε-Class στο «κρεβάτι του Προκρούστη», με αποτέλεσμα το μήκος της να αυξηθεί ακόμα 22 χλστ., φτάνοντας πλέον τα 5.056 χλστ. Παράλληλα επεκτάθηκε και το μεταξόνιο στα 140 χλστ., επομένως οι πίσω επιβάτες να έχουν τώρα περισσότερο χώρο για τα πόδια τους.
Στην πολυτελή καμπίνα της ανανεωμένης E-Class L συναντάμε δυο οθόνες 12,3 ιντσών, μια για το ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια για το σύστημα πολυμέσων, ενώ ο ατμοσφαιρικός κρυφός φωτισμός προσφέρει 64 διαφορετικές αποχρώσεις.
Περνάμε στην πίσω σειρά καθισμάτων, όπου το μεσαίο μπορεί να αναδιπλωθεί ώστε να χρησιμοποιηθεί η οθόνη αφής 7 ιντσών που βρίσκεται ενσωματωμένη στην πλάτη του για το χειρισμό του κρυφού φωτισμού, του συστήματος πολυμέσων και του μασάζ καθισμάτων.
Ας δούμε τώρα τη γκάμα κινητήρων της ανανεωμένης E-Class L. Η E 280 L τροφοδοτείται από τετρακύλινδρο 1.5 λίτρων κινητήρα απόδοσης 184 ίππων και 280 Nm ροπής, ενώ με σύστημα τετρακίνησης επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 9 δευτ. και χωρίς αυτό σε 8,7 δευτ.
Επόμενη στην ιεραρχία είναι η E 300 L με τετρακύλινδρο δίλιτρο κινητήρα, 258 ίππων και 370 Νm ροπής, ικανή για επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 6,6 δευτ. Στην κορυφή η τετρακίνητη 350 L 4MATIC με αναβαθμισμένο δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα 299 ίππων και 400 Nm ροπής, η οποία επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,1 δευτ.
Στην αγορά της Κίνας η ανανεωμένη E-Class L ξεκινάει από περίπου 54.000 ευρώ.