Μπορεί ο χρόνος να έχει αγγίξει ελάχιστα την αειθαλή Mercedes G-Class, ωστόσο ήρθε η ώρα να ανανεωθεί και να εξηλεκτριστεί.
Η χαρακτηριστική της σιλουέτα έχει μείνει σχεδόν αναλλοίωτη από το 1979 με μικρές τροποποιήσεις που την καθιστούν πιο σύγχρονη. Οι πιο πρόσφατες αλλαγές αφορούν νέα μάσκα με τέσσερις πλέον αντί για τρεις οριζόντιες περσίδες, Led προβολείς, ζάντες 20 έως 22 ιντσών και επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες.
Στο εσωτερικό της ανανεωμένης G-Class συναντάμε σύστημα πολυμέσων MBUX με οθόνη 12,3 ιντσών, η οποία πλέον έχει λειτουργία αφής. Σημειώστε ακόμα την ύπαρξη δυο οθονών 11,6 ιντσών για τη ψυχαγωγία των πίσω επιβατών και επιφάνεια για την ασύρματη φόρτιση του smartphone.
Η γκάμα της ανανεωμένης Mercedes G-Class
Ο εξηλεκτρισμός δεν αφήνει ανεπηρέαστη την G-Class, η οποία θα αποκτήσει αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση (EQG) αργότερα εντός του τρέχοντος έτους. Προς το παρόν όμως αποφάσισε να γίνει πιο αποδοτική υιοθετώντας ήπιο υβριδικό σύστημα 48V.
Ξεκινώντας με την G500 να πούμε ότι αποχωρίζεται τον V8 κινητήρα και υποδέχεται έναν υπερτροφοδοτούμενο V6 χωρητικότητας 3.0 λίτρων με ηλεκτρογεννήτρια (μίζα) ISG που προσφέρει επιπλέον 20 ίππους και 200 Nm ροπής. Συνδυαστικά η G500 αποδίδει 449 ίππους και 560 Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων και σύστημα μόνιμης τετρακίνησης.
Το ίδιο ήπιο υβριδικό σύστημα προσθέτει στη φαρέτρα της και η AMG G63, έχοντας κάτω από το εμπρός καπό της V8 bi-turbο κινητήρα 4.0 λίτρων, με την ισχύ και τη ροπή να βρίσκονται στους 585 ίππους και τα 850 Nm αντίστοιχα. Το «παρών» δίνει η τετρακίνηση 4MATIC και το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων. Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων υπάρχει η G450 d με εξακύλινδρο 3.0 λίτρων, ήπιο υβριδικό σύστημα, ισχύ 367 ίππων, ροπή 750 Nm, τετρακίνηση και αυτόματο 9αρι κιβώτιο ταχυτήτων.
Ο εμβληματικός off-road χαρακτήρας της G-Class ενισχύεται επίσης από τρία διαφορικά, τα οποία «κλειδώνουν» έως 100%, κοντές σχέσεις, γωνίες ράμπας (35°) προσέγγισης (31°) αναχώρησης (30°), απόσταση από το έδαφος τουλάχιστον 241 χλστ. και μέγιστο βάθος διέλευσης από νερό 70 εκ. Παράλληλα το «διαφανές καπό», όπως το ονομάζει η Mercedes, προσφέρει εικόνα κάτω από τους εμπρός τροχούς σε οff-road διαδρομές, χάρη στην κάμερα 360 μοιρών.
Mε νέα επένδυση των μπροστινών κολόνων, αεροτομή οροφής και νέα μονωτικά υλικά έχει βελτιωθεί η αεροδυναμική και η ηχομόνωση της G-Class. Στην αγορά της Γερμανίας η αρχική τιμή της ανανεωμένης G-Class διαμορφώνεται στα 122.808 ευρώ.