Εκτός από το διάσημο αστέρι της Mercedes η νέα GLC, έχει πέντε ακόμα αστέρια, τα οποία της έδωσε ο ανεξάρτητος ευρωπαϊκός οργανισμός EuroNCAP.
Η νέα GLC λοιπόν στις δοκιμές πρόσκρουσης έλαβε την ύψιστη διάκριση για την ασφάλεια που παρέχει. Αναλυτικότερα, σύμφωνα με το επίσημο πόρισμα του EuroNCAP ο θάλαμος των επιβατών παρέμεινε σταθερός στη μετωπική πρόσκρουση, ενώ καλή προστασία είχαν τα γόνατα και οι μηροί των εμπρός επιβατών.
Ακολούθησε η ανάλυση της επιβράδυνσης και της παραμορφώσιμης επιφάνειας στο κινούμενο εμπόδιο με το οποίο προσέκρουσε η GLC, που έδειξε ότι σε πραγματικές συνθήκες θα ήταν ελαφρώς επικίνδυνος «αντίπαλος» για το άλλο όχημα. Στη μετωπική πρόσκρουση σε εμπόδιο πλήρους επιφάνειας όλες οι κρίσιμες περιοχές στο σώμα του οδηγού και του πίσω επιβάτη είχαν καλή ή επαρκή προστασία.
Το ίδιο ίσχυσε και στην πιο δύσκολη πλευρική πρόσκρουση σε στύλο, με εξαίρεση την περιοχή του θώρακα όπου η προστασία ήταν φτωχή. Ο βαθμός συγκράτησης εκτίναξης του εμπρός επιβάτη στην απέναντι εσωτερική πλευρά του οχήματος, στην πλευρική πρόσκρουση, κρίθηκε απλά επαρκής, ενώ καλή προστασία είχαν τα κεφάλια των εμπρός επιβατών. Τα εμπρός και πίσω καθίσματα, μαζί με τα προσκέφαλά τους απέδειξαν ότι σε μια ενδεχόμενη οπίσθια πρόσκρουση μπορούν να προστατέψουν την περιοχή του αυχένα.
Καλή ή επαρκής ήταν γενικότερα η προστασία των ανήλικων επιβατών, ηλικίας 6 και 10 ετών, εντός της GLC, τόσο στη μετωπική όσο και στην πλευρική πρόσκρουση. Σημειώνεται ότι ο αερόσακος του συνοδηγού απενεργοποιείται αυτόματα όταν τοποθετηθεί στο κάθισμα του παιδικό κάθισμα.
Ανάμεικτα ήταν τα αποτελέσματα για την προστασία που είχε το κεφάλι του πεζού στο εμπρός καπό της GLC, καθώς σε κάποια σημεία ήταν καλή και σε άλλα κακή. Ο προφυλακτήρας προστάτεψε τα πόδια του πεζού, αλλά η προστασία της λεκάνης ήταν εντελώς ανεπαρκής. Το σύστημα αυτόνομης πέδησης έκτακτης ανάγκης (AEB) της GLC εντοπίζει ευάλωτους χρήστες του δρόμου, καθώς και άλλα οχήματα, ενώ η απόδοση του κρίθηκε καλή σε όλες τις περιπτώσεις.
Η GLC εξοπλίζεται με προηγμένο σύστημα eCall που ειδοποιεί τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση σύγκρουσης και με το σύστημα “Post-Collision Brake” που ενεργοποιεί τα φρένα για να αποτρέψει δευτερεύουσες συγκρούσεις. Παράλληλα διαθέτει ειδοποίηση για τις ζώνες όλων των καθισμάτων, ανίχνευση κόπωσης οδηγού, υποβοήθηση παραμονής του οχήματος εντός της λωρίδας κυκλοφορίας και περιοριστή ταχύτητας.
Ακολουθεί το video με τις δοκιμές πρόσκρουσης της GLC και η αναλυτική της βαθμολογία.
Προστασία ενηλίκων, οδηγού-συνοδηγού: 92%
Προστασία παιδιών: 90%
Προστασία πεζών: 74%
Βοηθητικά συστήματα ασφαλείας: 84%