Η Mercedes GLA 250 e είναι η Plug-In Hybrid έκδοση και για αυτό υπάρχουν δύο υποδοχές στα πίσω φτερά.
Μια για το καύσιμο και μια άλλη για το ρεύμα.
Τα μηχανικά σύνολα που κινούν το αυτοκίνητο συνδυάζουν κινητήρα βενζίνης 1.33 λίτρων απόδοσης 160 ίππων με ηλεκτροκινητήρα 75 kW (102 ίπποι) με μπαταρία 15,6 kWh.
H συνδυαστική ισχύς είναι 218 ίπποι με ροπή 450 Nm. με 4 προγράμματα οδήγησης και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων με paddles στο τιμόνι. Από τα paddles γίνεται και η επιλογή για την ανάκτηση ενέργειας.
Κατανάλωση
Με μόνο χρήση ρεύματος ο οδηγός μπορεί να κινηθεί γύρω στα 60 χλμ. ενώ η μέση κατανάλωση που «έγραψε» το κομπιούτερ ταξιδιού ήταν 7,4 λίτρα/100 χλμ.
Η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 220 χλμ./ώρα, ο χρόνος της επιτάχυνσης 0-100 είναι 7,1 δευτ., η κατανάλωση σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP 1,3 λίτρα/100 χλμ. με 30 γρ./χλμ εκπομπές.
Ο οδηγός έχει στη διάθεση του ένα ακριβές σύστημα διεύθυνσης, αρκετά καλή ροπή, οι κλίσεις του αμαξώματος δεν επηρεάζουν την οδική συμπεριφορά, με τον οδηγό να κάθεται γενικά ψηλά και το μεσαίο τούνελ να περιορίζει την άνεση των τριών πίσω επιβατών.
Το εσωτερικό ακολουθεί σε ποιότητα την παράδοση της Mercedes, το οποίο ακολουθεί τη ψηφιακή οδό με δύο οθόνες ενωμένες με τα αριστερά χειριστήρια στο τιμόνι να είναι για τον πίνακα οργάνων και τα δεξιά για την κεντρική οθόνη με τις πολλές πληροφορίες.
Ο χώρος των αποσκευών προσφέρει 385 λίτρα με κιτ ελαστικού.
Κλασικό hatchback αμάξωμα η GLA προτάσσει το αστέρι το οποίο αποτελεί το διαβατήριο για την premium κατηγορία όπου και ανήκει, όχι άδικα βεβαίως, καθώς σε όλες τις κατηγορίες η γερμανική εταιρία γνωρίζει πολύ καλά πως να παίξει-κυρίαρχα-το παιχνίδι της.
Με την GLA 250 e ακολουθεί το δρόμο του εξηλεκτρισμού με τις τιμές να ξεκινούν από τα 50.700 ευρώ.