Η Mercedes-Benz ολοκληρώνει την γκάμα της GLC, με την παρουσίαση της Coupe παραλλαγής, προσφέροντας μία ενδιαφέρουσα σχεδιαστική εναλλακτική.
Η GLC Coupe, εξοπλίζεται με τα ίδια μηχανικά μέρη με της «απλής» GLC, δηλαδή με τον δίλιτρο M139l κινητήρα που αποδίδει 421 ίππους στη βασική GLC 43 4MATIC και 476 ίππους στην κορυφαία 63S E PERFORMANCE, που με την αρωγή του ηλεκτροκινητήρα, η συνολική ισχύς εκτοξεύεται στους 680 ίππους. Οι επιδόσεις είναι σε κάθε περίπτωση καταιγιστικές, αφού η 63S E PERFORMANCE καλύπτει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση σε… 3,5 δευτ. ενώ η 43 4MATIC σε 4,8 δευτ.
Mercedes: Ηλεκτρικό τούρμπο για πρώτη φορά σε κινητήρα ευρείας παραγωγής
Ο καινοτομικός Μ139l, είναι ο πρώτος κινητήρας μαζικής παραγωγής που διαθέτει ηλεκτρικό τούρμπο, που προέρχεται απ’ ευθείας από την τεχνολογία της F1. Τοποθετείται κατά τον διαμήκη άξονα, όπως μαρτυρά το «l» (Longitudinal) και χάρη στο ηλεκτρικό τούρμπο η παροχή ισχύος είναι αμεσότατη, ακόμα και από τις χαμηλές στροφές.
Στην κορυφαία 63S E PERFORMANCE, έχει τοποθετηθεί ακόμα μεγαλύτερης διαμέτρου τούρμπο, ώστε να καταστεί εφικτή η εξωπραγματική απόδοση των 476 ίππων. Η κίνηση και στην Coupe μεταδίδεται φυσικά σε όλους τους τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη MCT 9G.
Ακόμα πιο πολυτελές εσωτερικό
Σε σχέση με την απλή GLC, η Coupe, εκτός από το αμάξωμα, διαφέρει σε κάποια στοιχεία του εσωτερικού, αφού διαθέτει πιο σπορ, AMG χειροποίητα δερμάτινα καθίσματα, ή προαιρετικά, συνδυασμό δέρματος και αλκαντάρα. Το τιμόνι AMG Perforfmance είναι από δέρμα νάπα στην 43 4MATIC ή από νάπα μικροϊνών στην κορυφαία 63S E PERFORMANCE.
Η τελευταία διαθέτει στο βασικό της εξοπλισμό και το πακέτο AMG TRACK PACE, που καταγράφει τη διαδρομή και τους χρόνους σε πίστα, ενώ διατίθεται προαιρετικά στην 43 4MATIC. Στην κορυφαία έκδοση μπορεί προαιρετικά να τοποθετηθεί και το αποκλειστικό πακέτο Edition 1 σε δύο μόνο χρωματικούς συνδυασμούς, gray magno ή silver magno και περιλαμβάνει ζάντες 21 ιντσών, κίτρινες δαγκάνες και κεραμικά δισκόφρενα.